پارس جنوبی جم 2-0 ملوان انزلی؛

شکار قوی سپید در جم

پارس جنوبی جم در یک فینال زودرس و با حمایت حدود 10 هزار هوادار خود ملوان انزلی را شکست دهد و استان بوشهر را در آستانه لیگ برتری شدن قرار دهد.

شکار قوی سپید در جمبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در این دیدار که نیمه اول آن بدون گل خاتمه یافت،این میزبان جمی بود که توانست خط حمله قدرتمند ملوان را مهار کند و در نیمه دوم پیروزی را از آن خود کند.سعید محمدی مدافع راست پیش تاخته پارسی ها در دقیفه 56 روی فراری تماشایی باز هم یک گل حساس به ثمر رساند تا میزبان هواداران خود را در جشن و پایکوبی ببیند.بعد از گل ملوان دفاع را رها کرد تا به دروازه میزبان برسد اما خمیسی و دیگر مدافعان پارس باز هم در گل نخوردن نمره قبولی گرفتند تا در آستانه یک رکورد قرار بگیرند.
 
تارتار بعد از گل اول تیمش دست به تعویض زد و علی دشتی سرعتی را وارد زمین کرد که بازیکن آینده دار و کنگانی پارس جنوبی جم در اولین توپی را لمس کرد موفق شد گل دوم جمی ها را وارد دروازه صادقی کند.این گل کار ملوان را تمام کرد تا پارس جنوبی با آرامش بیشتری بازی را اداره کند. این بازی با نتیجه 2بر0   به سود پارس جنوبی جم خاتمه یابد.با این برد نماینده استان 59 امتیازی شد و به صدر جدول صعود کرد و یک استان را آماده لیگ برتری شدن نمود.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.