شیراز؛

آیین نامه تقویت مدارس در هیئت دولت

آیین نامه آموزش از راه دور مدارس خصوصی به هیئت دولت راه یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گودرز شاهمرادی مدیر آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش گفت: آیین نامه اجرایی شدن  قانون مدارس و مراکز غیر دولتی آموزش از راه دور به هیئت دولت  فرستاده شده که با تصویب نهایی این آیین نامه برای اجرا  به مراکز و دستگاه های مربوط ابلاغ می شود.

وی بیان کرد: هم اکنون بیشتر مدارس آموزش از راه دور در کشور استیجاری است، که در قانون جدید موارد تکلیفی به بانک ها برای ارائه تسهیلات  ساخت این مدارس وجود دارد  و باید از این ظرفیت ها استفاده شود.

شاهمرادی اضافه کرد: با تصویب این قانون اجازه بازنگری در ساختار مدارس آموزش از راه دور امکان پذیر می شود که تلاش می کنیم این مدارس به مراکز خلاقیت و نخبه پرور، پویا، فعال و توانمند تبدیل شوند.
شاهمرادی افزود: یک هزار و 653 مدرسه آموزش از راه دور با پوشش 187 هزار و 177 دانش آموز در داخل و خارج از کشور فعال بوده،که از این تعداد 4 مدرسه در خارج از کشور است که مدارس محدودیتی در پوشش ندارند و  تمام افراد سراسر جهان می توانند در این مدارس  ثبت نام  کنند.

شاهمرادی با بیان اینکه مدارس آموزش از راه دور با 162 هزار و 982 مدرسه در شهرها و 24 هزار و 195 مدرسه در روستاها فعال است، تصریح کرد: از این تعداد دانش آموز 108 هزار پسر و بقیه دختر هستند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار