همدان؛

جذب ٢٥٠ دانشجو در مرکز علمی ـ کاربردی فرهنگ و هنر همدان

رئیس مرکز آموزش علمی ـ کاربردی فرهنگ و هنر همدان گفت: ٢٥٠ نفر در مهلت مقرر برای ثبت‌نام در مرکز علمی ـ کاربردی فرهنگ و هنر مراجعه کردند.

جذب ٢٥٠ دانشجو در مرکز علمی ـ کاربردی فرهنگ و هنر همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سیدحسین جعفری با اشاره به ثبت‌نام از علاقمندان به تحصیل در رشته‌های هنری و فرهنگی همزمان با آغاز سال جدید اظهار کرد: در سال جدید مهمترین برنامه پیش روی این مرکز جذب و پذیرش دانشجو برای ترم ٩٦ـ٩٥ بود تا با توجه به فضای مطلوب موجود و رشته‌های خاص، تعداد افراد بسیاری را پذیرش کنیم.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام اولیه از متقاضیان از پنجم تا ١٥ فروردین ماه در نظر گرفته شده بود، تصریح کرد: این ثبت‌نام در سازمان سنجش در دوره‌های کاردانی و کارشناسی صورت گرفت که پس از مهلت مقرر نیز چند روز ثبت‌نام ادامه یافت.

رئیس مرکز آموزش علمی ـ کاربردی فرهنگ و هنر همدان با بیان اینکه در این دوره سعی شده از جذب دانشجو در رشته‌های اشباع شده پرهیز شود، گفت: در این دوره بیشتر در رشته‌هایی چون امور فرهنگی، روابط عمومی، تربیت قرآن، فیلم سازی، طراحی لباس، عکاسی، کمک کارگردانی، معماری، موسیقی و گرافیک در دوره‌های کارشناسی پذیرش خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه در ثبت‌نامی‌های اخیر بیشتر در رشته‌های امور فرهنگی و روابط عمومی جذب دانشجو داشتیم، افزود: ٢٥٠ نفر در مهلت مقرر برای ثبت‌نام مراجعه کردند که تعداد قابل توجهی نیست، هرچند دلیل اصلی آن تعطیلات نوروزی بود.

جعفری با بیان اینکه مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر رتبه نخست جذب دانشجو را در ٢٠ مرکز استان دارد، گفت:  ثبت‌نام کنندگان طی چند روز آینده برای ثبت‌نام حضوری به واحد مربوطه مراجعه کنند.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.