بررسی وضعیت تیم های مدعی لیگ جزیره،

ماموریت غیرممکن شاگردان پوچتینو و رقابت شدید برای کسب سهمیه

تیم تاتنهام کار بسیار دشواری برای رسیدن به چلسی و قهرمانی در این فصل رقابت های لیگ جزیره دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابتدای این فصل لیگ جزیره و با حضور مربیان بزرگ جهان روی نیمکت تیم های مدعی این لیگ، بیشتر کارشناسان معتقد بودند که لیگ برتر انگلیس امسال یکی از نزدیکترین و جذابترین رقابت ها را شاهد خواهیم بود اما چلسی با هدایت کونته پس از شروع متزلزل در ابتدای فصل توانست با قدرت به لیگ ادامه دهد و در میانه های فصل با اختلاف زیاد نسبت به سایر رقبا در صدر جدول قرار بگیرد.

فاصله 2 رقمی که چلسی با سایر رقبا ایجاد کرده بود در هفته های اخیر کم شد و پس از شکست دیروز این تیم در دیدار با منچستریونایتد اختلاف امتیاز چلسی با تاتنهام رده دومی به چهار امتیاز کاهش یافت تا رقابت های لیگ جزیره جذاب و حساس تر شود.

حالا همه از شانس بالای تاتنهام برای رسیدن به چلسی و حتی قهرمانی این فصل حرف می زنند اما اگر به بازیهای باقی مانده لیگ نگاه اندازیم، حتی حفظ این اختلاف برای شاگردان پوچتینو  بعید به نظر می رسد چه برسد به پیشی گرفتن از چلسی.

چلسی فقط 2 بازی خارج از خانه دارد و برعكس تاتنهام فقط دو بازی خانگی که یکی دربی شمال لندن است و یکی هم با یونایتد متحول شده.

بازی های باقی مانده تاتنهام: آرسنال و منچستر يونایتد (در خانه)، پالاس، وستهام، لستر و هال سیتی

دیدارهای باقی مانده چلسی: ساوتهمپتون، میدلزبورو، واتفورد، ساندرلند (در خانه) اورتون + وست‌ بروم

بازی های باقی مانده چلسی بسیار آسان تر از بازی های تاتنهام است و شاگردان پوچتینو برای قهرمانی شدن مسیر بسیار دشوارتری دارند و باید دست به کاری بزرگ برای قهرمانی بزنند. اختلاف امتیاز تیم سوم یعنی لیورپول با چلسی نیز 9 امتیاز است و یک بازی هم بیشتر از چلسی و تاتنهام انجام داده است. بنابراین بعید است این تیم و دیگر تیم های لیگ جزیره به قهرمانی این فصل برسند.

ماموریت غیرممکن شاگردان پوچتینو و رقابت شدید برا کسب سهمیه

تیم آنتونیو کونته با وجود باخت دیروز به منچستر شانس بسیار زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد و شاید بتوان با توجه به بازی های باقی مانده این تیم را قهرمان زودهنگام لیگ دانست مگر آنکه اتفاقات عجیبی رخ دهد.

بیشتر رقابت های حال حاضر لیگ جزیره برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان است که با توجه به اینکه چلسی و تاتنهام خود را از سایر رقبا جدا کردند، چهار تیم لیورپول، منچسترسیتی، منچستریونایتد و آرسنال برای کسب 2 سهمیه دیگر این لیگ رقابت شدیدی دارند و روزهای آخر لیگ جزیره به احتمال زیاد جنگ برای کسب سهمیه است نه قهرمانی.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار