یاسوج؛

تاکید بر ترویج امر به معروف و نهی از منکر

امام جمعه ی یاسوج گفت: رئیس ستاد احیائ امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم ترویج این دو فریضه در استان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ حجت الاسلام والمسلمین حسینی در دیدار اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهیاز منکر که به منظور چگونگی تدوین سیاست های این ستاد در سال نو برگزار شد گفت:اگر اهداف امر به معروف و نهی از منکر برای مردم خوب تشریح شود شرایط جامعه برای دست یابی به کمالات مهیا می شود. 

وی انجام این دو فریضه مهم را موجب تحقق سلامت اجتماعی،دوری از رذایل اخلاقی و تلاش برای دستیابی به فضایل انسانی دانست و افزود:باید با شناخت اولویت ها در تدوین برنامه های پیش رو اهتمام ورزید. 

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در بخشی دیگر از سخنان خود شعار سال رهبری و تاکید معظم له بر رونق اقتصادی و ایجاد بستر های شغلی برای جویندگان کار را از مصادیق امر به معروف دانست و گفت: همه برای تحقق اهداف فرمان رهبر معظم انقلاب مسئول هستند. 

پیش از این دیدار اعضای ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان در نشستی اولویت های پیش رو را بررسی کردند. 

حسینیان دبیر این ستاد هم گفت:در سال جاری،توسعه ی فعالیت ها و برنامه های آموزشی و پژوهشی،گفتمان سازی، معرفی شاخص ها و تبین مصادیق امر به معروف و نهی از منکر برای تمامی سطوح اجتماعی به عنوان اولویت های برجسته مورد تاکید است. 

وی افزود:امسال همچنین گسترش و تعمیق این فرایض دینی،کار آمدی آن و حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر به عنوان اهداف راهبردی مورد توجه ستاد است. 

در این نشست اعضا درباره ی تحقق اهداف ذکر شده گفتگو کردند.



انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.