با این چرخ و فلک حس مرگ را تجربه کنید+ فیلم

همه افراد در استفاده از وسائل بزرگ در شهربازی های احساسی متفاوت را تجربه می کنند، حسی همراه با هیجان، ترس و شاید مرگ از جمله آنها باشد.

با این چرخ و فلک حس مرگ را تجربه کنید+ فیلم
به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهربازی ها با وسائل متنوع و غول پیکری که برای تفریح مردم آماده می کنند همیشه محلی برای تجربه های متفاوت به خصوص در بلندی، هنگام چرخش، پرت شدن از ارتفاع و .. هستند، بسیاری برای تجربه این حس و البته به نوعی تفریح شجاعت استفاده از این وسائل را داشته و ترجیح می دهند با وجود خطرات احتمالی این تفریحات را تجربه کنند.

چرخ فلک ها یکی از وسائل غول پیکر آهنی در شهر بازی ها هستند که با گذشت زمان از ساخت اولین وسیله با عنوان چرخ و فلک تا کنون تغییرات بسیاری کرده و با اشکال متفاوت و نوع حرکت و چرخشی که در طراحی آن استفاده شده هیجان خاصی را به استفاده کنندگان می دهد.

در این فیلم چرخ و فلکی برای شما به نمایش گذاشته می شود که از سه مربع تو در تو ساخته شده و شما در حلقه میانی آن قرار دارید، با نوع چرخشی که این وسیله دارد به راستی می توان حس مرگ را تجربه کرد.

گفتنی است : اولین چرخ و فلک در سال 1983 میلادی از سوی یک امریکایی برای رقابت با فرانسویان در مقابل برج ایفل ساخته شد . هم اکنون بلندترین چرخ و فلک با ارتفاع 167.6 در لاس وگاس قرار دارد.

با این چرخ و فلک حس مرگ را تجربه کنید+ فیلم 
 
 

دانلود فیلم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.