نیکشهر؛

همایش فرمانداران سیستان و بلوچستان در نیکشهر برگزار شد

بودن بر موضع عدالت در طریق انتخابات تضمین کننده مشارکت حداکثری است.

همایش فرمانداران سیستان و بلوچستان در نیکشهر برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،
استاندارسیستان وبلوچستان در همایش فرمانداران سیستان و بلوچستان در فرمانداری نیکشهر گفت: فرمانداران برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای تلاش کنند تا بتوان بیشترین حضور را در این انتخابات رقم زد.
 
علی اوسط هاشمی افزود: ایجاد فضای رقابتی برای مشارکت گسترده مردم در انتخابات یکی از اهدف ماست و باید با فضاسازی رسانه ای، تبلیغات و استفاده از تمامی عنصرها برای مشارکت حداکثری جریان سازی کنیم.

وی برگزاری انتخابات سالم و رقابتی را برای عزت و قدرت نظام اسلامی ایران مهم توصیف و خاطرنشان کرد: مراحل انتخابات توسط خود مردم انجام می شود و مردم در تمام صحنه ها نقش مستقیم دارند.

استاندار سیستان وبلوچستان گفت: برای تایید صلاحیت داوطلبان نامزدی شوراهای اسلامی شهر و روستا نهایت دقت و تلاش انجام شده است تا حق کسی برای حضور در عرصه رقابت ضایع نشود.

هاشمی گفت: به تمام گروهها فرصت رقابت داده شده است تا خود مردم تعیین کنند که چه کسی اصلح است.

وی ادامه داد: مردم باید براساس شایستگی و لیاقت هر شخص رای بدهند و هیچگاه به تبعیض جنسیتی در انتخابات شوراهای شهر و روستا روی نیاورند.
وی حضور زنان در شوراهای شهر وروستای استان سیستان وبلوچستان را خوب ارزیابی کرد و افزود: دولت تدبیروامید نقش مهمی به زنان داده است و اکنون زنان به خودباوری رسیده اند.
وی از وحدت و اخوت 2 امام جمعه شیعه و سنی شهرستان نیکشهر قدردانی کرد و افزود: شهرستان نیکشهر الگوی وحدت در استان سیستان وبلوچستان است.

وی نقش دادن به بانوان در کارهای مهم را خواستار شد و افزود: نباید نیمی از جمعیت جامعه بی تاثیر در تصمیم گیری ها باشند.

وی گفت: سیستان وبلوچستان در بحث جذب سرمایه گذاری خارجی رتبه سوم کشور را داشته است و بزودی ساخت نیروگاه 550 مگاواتی برق با تولید چهار هزار مگاوات توسط سرمایه گذار کنیایی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار