معاون فرمانداری دیّر:

دولت نسبت به جبران خسارات وارده به شهروندان دیّری اقدام جدی کند/ آغاز عملیات اجرایی دو پروژه مهم

معاون عمرانی فرمانداری دیّر خواستار اقدام جدی دولت نسبت به جبران خسارات وارده به شهروندان دیّری در پی وقوع حادثه طغیان دریا شد.

دولت نسبت به جبران خسارات وارده به شهروندان دیّری اقدام جدی کند/ آغاز عملیات اجرایی دو پروژه مهم
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی یزدان‌شناس با بیان اینکه طغیان دریا در روزهای پایانی سال گذشته حادثه عجیبی بود که به زیربناهای شهری، تأسیسات ساحلی، بوستان‌ها و بخش زیادی از خیابان‌ها، واحدهای مسکونی، تجاری و شناورهای صیادی مردم خسارت‌های زیادی وارد کرد، اظهار داشت: در پی این حادثه به 261 شناور صیادی به میزان 27 میلیارد و پانصد میلیون ریال، 46 دستگاه خودرو و 30 دستگاه موتورسیکلت به میزان 3 میلیارد و 730 میلیون ریال و واحدهای مسکونی و تجاری 15 میلیارد و هفتصد میلیون ریال خسارت وارد شد.

وی افزود: 16 میلیارد ریال تسهیلات برای بازسازی واحد های مسکونی درخواست کردیم که امیدواریم دولت هرچه زودتر نسبت به جبران این خسارت‌ها اقدام کند تا بتوانیم کمک های بیشتری به مردم داشته باشیم.

معاون عمرانی فرمانداری دیّر با بیان اینکه تمام دستگاه‌ها برای تسریع در روند آماده‌سازی بیمارستان دیّر جهت افتتاح آن همکاری لازم را داشته باشند، از آغاز عملیات اجرایی دو پروژه مهم در شهرستان دیر خبر داد و تصریح کرد: پروژه‌های جاده وفاق مابین دیّر و کنگان و همچنین جاده خروجی دیّر تا روستای جبرانی طی روهای آینده عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.