یونیسف: 60 نفر از کشته‌‌شدگان انفجار راشدین حلب کودک هستند

صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد اعلام کرد که بیش از 60 کودک در پی حمله به کاروان غیرنظامیان در حلب کشته شده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الیوم السابع، صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) اعلام کرد: در حمله به کاروان اتوبوس های حامل غیرنظامیان در محله راشدین حلب در سوریه، بیش از 60 کودک جان خود را از دست دادند.

آنتونی لیک، مدیر اجرایی یونیسف، در بیانیه ای گفت: پس از 6 سال جنگ  و کشتار انسانی در سوریه، هم اکنون حادثه جدیدی وجود دارد که قلب انسان را می شکند و آن هم این است که کاروان اسیرانی که رنج های بسیاری را تحمل کرده اند هم اکنون نیز باید این غم جدید و سهمگین را تحمل کنند.

وی افزود: آنچه که این کشور را از این حوادث رهایی می بخشد تنها ابراز خشم و غضب نیست بلکه باید برای کمک به تمامی کودکان بی گناه در سراسر سوریه تلاش کرد و همچنین امید داشته باشیم که تمامی کشورها با توانمندی هایشان برای پایان دادن به این جنگ اقدام می کنند.

روز شنبه به دنبال وقوع انفجاری تروریستی در مسیر کاروان اتوبوس ها و آمبولانس های اهالی تخلیه شده فوعه و کفریا از حومه ادلب به غرب حلب در چارچوب طرح تبادل در سوریه، 120 زن و کودک کشته شدند و بیش از 220 نفر زخمی شدند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۰:۲۶ ۲۸ فروردين ۱۳۹۶
خدا لعنت اشان کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۲۸ فروردين ۱۳۹۶
حقوق بشر؟ چهارتا آمریکایی کشته میشند تمام دنیا باید پاسخ بدند شورای امنیت تشکیل جلسه فوری میدن ولی هزاران نفر مردم بی دفاع به دست ایادی آنها کشته می شوند حتی محکوم هم نمی کنند .علتش آنها هستند یا خود مردم منطقه ؟!!! مرگ بر آمریکا مرگ بر همشون
آخرین اخبار