دومین جلسه هم اندیشی کمیته سازمان ها و نهادهای دولتی برگزار شد

نظری راد: استفاده از ظرفیت های تمامی سازمان ها و نهادهای دولتی، نقشه راه کمیته سازمان ها و نهادهای دولتی در نمایشگاه بیست و پنجم می باشد.

دومین جلسه هم اندیشی کمیته سازمان ها و نهادهای دولتی برگزار شد
به گزارشحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از ستاد خبری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم؛ دومین جلسه هم اندیشی کمیته سازمان ها و نهادهای دولتی با رابطین و مسئولین قرآن و عترت سازمان ها و نهادهای دولتی دیروز( یکسنبه) ٢٧ فروردین ماه در سالن جلسات معاونت قرآن و عترت برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حشمتی رئیس دبیرخانه نمایشگاه بیست و پنجم،  با بیان نکاتی اساسی در حوزه اجرایی این تعامل و همکاری بر لزوم تدوین طرح های متناسب با ظرفیت های هر نهاد و سازمان تاکید کرد.

وی در ادامه کمیته سازمان ها و نهادهای دولتی نمایشگاه بیست و پنجم را به عنوان یکی از بخش های مهم و تاثیرگذار نمایشگاه عنوان کرد.

در ادامه این جلسه عباس نظری راد مدیر کمیته سازمان ها و نهادهای دولتی با تشکر از حور پررنگ سازمان های گوناگون در جلسه های هم اندیشی نمایشگاه، نسبت به استفاده از تمام پتانسیل ها و ظرفیت های این سازمان ها در برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه سال جاری تاکید کرد.

وی نمایشگاه قرآن کریم را به عنوان ویترین سالیانه فعالیت های قرآنی کشور برشمرد و بر لزوم به نمایش درآوردن دستاوردها و تولیدات گوناگون نهادهای دولتی، در جهت تبلیغ و ترویج معارف الهی تاکید کرد.

در بخش دوم جلسه نیز هر یک از نمایندگان با بیان نکاتی نسبت به سازمان مطبوع خودبر لزوم تعامل سازنده و محتوایی مابین ستاد اجرایی نمایشگاه و سازمان ها تاکید کردند.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار " قرآن،اخلاق، زندگی " در ماه مبارک رمضان از ساعت ١٧ تا ٢٤ در محل مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) دایر خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.