با همکاری اطلاعاتی کمیته چهارجانبه صورت گرفت؛

حملات هوایی ارتش سوریه به "مواضع داعش" در رقه

در حملات روز یکشنبه جنگنده های سوریه به یکی از بزرگترین مواضع گروه تروریستی داعش در رقه، مقر سرکرده های انتحاری این گروه هدف قرار گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از اسپوتنیک، «سرتیپ یحیی رسول» سخنگوی ارتش عراق روز یکشنبه اعلام کرد جنگنده های ارتش سوریه مواضع گروه تروریستی داعش را در رقه بمباران کردند.

یحیی رسول گفت: براساس گزارش های اطلاعاتی که از جانب کمیته چهارجانبه متشکل از عراق، سوریه، اردن و روسیه در اختیار نیروی هوایی سوریه قرار گرفت، جنگنده های سوری روز یکشنبه مواضع گروه تروریستی داعش را در رقه هدف قرار دادند.

سخنگوی ارتش عراق افزود: در حملات امروز جنگنده های سوریه به رقه یکی از بزرگترین مواضع گروه تروریستی داعش شامل مقر سرکرده‌های انتحاری این گروه هدف قرار گرفت و برخی از مراکز و بخش های مهم اقتصادی این گروه منهدم شد.

سرتیپ رسول افزود: عملیات هوایی در رقه بر اساس تبادل اطلاعات بین سرویس های اطلاعاتی کمیته چهارجانبه ( سوریه ، عراق ، اردن و روسیه ) صورت گرفت. سازمان اطلاعات و تحقیقات فدرال عراق پس از جمع آوری اطلاعات درباره مواضع گروه داعش آن را در اختیار کمیته چهارجانبه قرار داد و جنگنده های سوریه براساس این اطلاعات مواضع و پایگاه های گروه تروریستی داعش را در رقه بمباران کردند.

سخنگوی ارتش عراق با اشاره به اینکه تبادل اطلاعات و گزارش ها از طریق کمیته چهارجانبه ادامه دارد ، تاکید کرد این اولین بار نیست که اطلاعات درباره مواضع و تحرکات گروه تروریستی داعش در اختیار سوریه قرار گرفته است.

یحیی رسول افزود: کمیته چهارجانبه پیش از این نیز اطلاعاتی در اختیار ارتش سوریه قرار داده است و جنگنده های این کشور براساس این اطلاعات، مواضع تروریست های داعش را هدف قرار دادند.

 

 

 

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار