طرد شدن نماینده منتقد ترامپ در سنای آمریکا

یکی از نمایندگان دموکرات منتقد ترامپ در مبارزات انتخاباتی، از سوی رهبر اکثریت سنای آمریکا طرد شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هافینگتن‌پست؛ "الیزابت وارن"، نماینده دموکرات ایالت ماساچوست، در زمان مبارزات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تیم "هیلاری کلینتون"، نامزد حزب دموکرات، بود و انتقاداتی علیه "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا، مطرح کرد.

وارن در جریان شکایت چند زن از ترامپ به اتهام آزار جنسی نیز جانب آنها را گرفت و زنان دیگری را نیز که تجربه مشابهی داشتند تشویق به شکایت از ترامپ کرد. حالا او می‌گوید از سوی "میچ مکانل"، رهبر جمهوری‌خواه اکثریت سنا، کاملا طرد شده و نادیده گرفته می‌شود.

حتی یک بار مکانل سخنرانی الیزابت وارن را در صحن سنا قطع کرد و به وی اجازه پایان دادن به سخنانش را نداد. وارن در این باره گفت: نزدیک به شش ماه از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری می‌گذرد؛ اما هنوز تاثیر اظهار نظرات آن دوران بر روند حرفه‌ای کار من مشاهده می‌شود. در هر فرصتی که به دست آورم، در مواجهه با مکانل، به او سلام می‌کنم؛ اما او رویش را برمی‌گرداند.

"دن استوارت"، سخنگوی مکانل، در واکنش به این اظهارات گفت: من هرگز شاهد آن نبودم که الیزابت وارن به مکانل نزدیک شده باشد، بنابراین نمی‌توانم هیچ اظهار نظری درباره ادعای او ارائه دهم. 

مکانل درباره قطع کردن سخنرانی وارن گفته بود: سخنرانی او بیش از حد طولانی شد و به او تذکر دادیم باید سخنانش را کوتاه کند. وارن اصرار داشت خارج از وقت قانونی خود نیز سخنرانی کند و به تذکرها نیز اعتنا نکرد، به همین دلیل به وی اجازه داده نشد سخنانش را ادامه دهد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار