یاسوج؛

اسکان گردشگران در آبشار یاسوج ممنوع شد

شهردار یاسوج از ممنوع شدن اسکان مسافران در محدوده ی آبشار یاسوج خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ جاوید درنشست مشترک فرمانده انتظامی استان و اعضاء شورای اسلامی این شهر گفت: به علت وجودمشکلات اجتماعی،فرهنگی،امنیتی و بهداشتی ایجاد شده در منطقه آبشار،اسکان مسافر در این منطقه از شهر را با مشکلات فراوان مواجه کرده بود. 

شهرداریاسوج با اشاره به اینکه ایجاد 4 بوستان در یاسوج مشکل اسکان مسافران در این شهر را رفع می کند افزود:با ایجاد این بوستانها آبشار یاسوج ازمکان اسکان به مکانی صرفا تفریحی تبدیل می شود.

وی با اشاره به فعالیت وانت بارها در یاسوج ادامه داد: فعالیت وانت بارهای دوره گرد معضلی برای ساکنان یاسوج است که رفع این معضل نیز از جمله خواسته های مردم است. 

جاوید از آمادگی شهرداری برای ساماندهی میدان هفت تیر و میدان شهدای نیروی انتظامی خبرداد و گفت: برای میدان هفت تیر تندیس ویژه ای محیا شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان هم در این جلسه گفت: با همکاری شهرداری بسیاری از معضلات شهری از جمله بزه های اجتماعی وهتک حرمت ها کاهش یافته است.

مهدی انصاری با اشاره به تلاش شهرداری برای ایجاد پارک چشمه نباتی افزود: گردشگران و شهروندان در این پارک از امنیت و شرایط تفریحی بیشتری بهره مند می شوند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.