شهرکرد؛

ایستادگی در برابر استکبار وظیفه شرعی، عقلی و منطقی است

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایستادگی در برابر نظام سلطه و استکبار، وظیفه شرعی، عقلی و منطقی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار یدالله جوانی در گردهمایی سیاسی و بصیرتی کارکنان سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) و پایوران نواحی مقاومت شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری، به صورت ویدیو کنفرانس در شهرکرد، با تشریح مسائل بین المللی، منطقه‌ای و داخلی تأکید کرد: رویدادهای منطقه غرب آسیا برای آمریکا و هم پیمانانش حائز اهمیت است، زیرا جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت دارای موقعیت مهم و استراتژیک در این منطقه، در برابر نظام سلطه و استکبار ایستادگی می‌کند.
 
وی با تأکید بر اینکه به حکم شرع، عقل و منطق وظیفه داریم در برابر نظام سلطه و استکبار بایستیم گفت: سپاه پاسداران وظیفه پاسداری، حفاظت، مراقبت و صیانت از انقلاب اسلامی و شتاب بخشی به حرکت در راستای اهداف و آرمان‌های انقلاب را دارد.
 
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تلاش برخی جهت تعریف صرفاً وظیفه پادگانی و دفاع مسلحانه برای سپاه خاطرنشان کرد: سپاه بر اساس رسالت و مأموریت خود باید هر نوع تهدید و آسیبی در عرصه‌های گوناگون را از انقلاب اسلامی دفع و خنثی نماید.
 
جوانی افزود: سپاه به عنوان یک نهاد انقلابی، بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و به اقتضای انقلاب اسلامی حرکت و عمل می‌کند.
 
وی همچنین با اشاره به اهمیت انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه سالجاری از منظر داخلی و خارجی، بر حضور حداکثری و پر شور مردم در پای صندوق‌های رأی تأکید کرد.
 
جوانی، به تلاش دشمنان برای ایجاد فاصله بین مردم و انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مسئولین باید با وحدت و تلاش برای حل مشکلات، نقشه‌های دشمن در ایجاد فاصله بین مردم و نظام و انقلاب اسلامی را خنثی سازند.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.