دوقلوهای شیطان صفت دستگیر شدند+تصاویر

دو سرنشین یک دستگاه خودرو سواری که زن جوانی را پس از ربودن مورد آزار و اذیت قرار دادند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورخه 15/01/1396 خانم جوانی ساکن شرق تهران ( منطقه نارمک ) به همراه پدرش به کلانتری 144 تهرانپارس مراجعه و عنوان داشت که توسط دو سرنشین یک دستگاه خودرو سواری ال 90 مورد آزار و اذیت و سرقت قرار گرفته است.
 
*پرونده در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت همراه با آزار و اذیت" و به دستور رئیس شعبه سوم دادگاه کیفری تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .
 
 دوقلوهای شیطان صفت دستگیر شدند+تصاویر
اظهارات شاکی:
خانم جوان با حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " ساعت 21:00 مورخه 14/01/1396 از میدان نبوت ( هفت حوض ) به عنوان مسافر و به مقصد فلکه اول تهرانپارس سوار یک دستگاه خودرو ال 90 سفیدرنگ شدم ؛ راننده و سرنشین خودرو که حدودا 30 ساله بودند ، بعد از طی مسافت کوتاهی تغییر مسیر دادند ؛ [ ناگهان ] سرنشین جلو به عقب خودرو آمد و با تهدید چاقو مرا مورد آزار و اذیت قرار داد ؛ در ادامه راننده ال 90 نیز مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و پس از سرقت گوشی تلفن همراه ، یک زنجیر و گوشواره طلا ، در خیابان اتحاد از خودرو بیرون انداخته و از محل متواری شدند " .
 
*شناسایی دوقلوهای شیطان صفت
 
با توجه به حساسیت موضوع تیم ویژه ای از کارآگاهان اداره شانزدهم تحقیقات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری دو متهم پرونده وارد عمل شدند.
در اولین مرحله از اقدامات پلیسی ، با بهره گیری از اطلاعات بدست آمده از شاکی پرونده ، کارآگاهان موفق به شناسایی خودرو ال 90 متهمین به شماره انتظامی ایران 22/*** ی 49 شدند .
با شناسایی مالک خودرو ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که خودرو متعلق به فردی حدودا 60 ساله است که به هیچ عنوان با مشخصات ظاهری متهمان پرونده همخوانی نداشت ؛ در ادامه و با اقدامات پلیسی ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که مالک خودرو دارای دو پسر دوقلو بنام های حامد و حمید ( هر دو نفر 30 ساله ) است و ال 90 نیز در اختیار آنها قرار دارد .
 
 دوقلوهای شیطان صفت دستگیر شدند+تصاویر
 
*دستگیری دوقلوها
 
با شناسایی 100 درصدی تصاویر حامد و حمید از سوی شاکی پرونده ، دستگیری این دو نفر در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت ؛ در بررسی سوابق حامد و حمید ، مشخص شد که آنها از مجرمین سابقه دار در زمینه زورگیری و سرقت بویژه سرقت منزل هستند که به تازگی در زمینه خرید و فروش و نگهداری موادمخدر نیز فعال شدند .
 
در شرایطی که برادران دوقلو بواسطه ارتکاب جرایم مختلف در محل سکونتشان در خیابان دماوند – بعد از پل خاقانی حضور نداشتند ، شناسایی دیگر محل های تردد آنها در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و همزمان با آن دستور توقیف خودرو ال 90 و دستگیری سرنشینان آن نیز در سیستم جامع پلیس ثبت شد .
 
در ادامه اقدامات پلیسی ، کارآگاهان اداره شانزدهم اطلاع پیدا کردند که یکی از برادران بنام "حمید" در محدوده محل سکونتشان مشاهده شده است که بلافاصله این محل تحت کنترل نامحسوس قرار گرفت و سرانجام در مورخه 19/01/1396 و در شرایطی که حمید خروج از منزل را داشت ، وی را دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند .
 
اعترافات سیاه حمید:
حمید پس از انتقال به اداره شانزدهم پلیس آگاهی صراحتا به اقدام شیطانی و سیاه خود و برادرش اعتراف نمود و در اظهاراتش عنوان داشت : " در شب حادثه به همراه برادرم حامد با خودرو ال 90 پدرمان بیرون رفتیم ؛ در میدان هفت حوض ، خانم جوانی را به عنوان مسافر سوار ماشین کردیم ؛ حامد راننده بود و من در صندلی جلو خودرو نشسته بودیم که ناگهان در حین حرکت ، من از صندلی جلو به عقب رفتم و با تهدید [ چاقو ] و ضمن ضرب و جرح اموال وی شامل کیف ، انگشتر و گردنبند طلا و گوشی تلفن همراه این خانم را سرقت و در ادامه با تهدید و زور غیره؛ در انتهای اتوبان قدیم اسبدوانی لحظه ای توقف کردیم و جایم را با برادرم عوض کردیم ؛ من پشت فرمان نشسته بودم و برادرم حامد نیز تهدید و زور .... ؛ نهایتا آن خانم جوان را در مکانی خلوت و تاریک در خیابان اتحاد از ماشین پیاده کرده و از محل متواری شدیم " .
 
دستگیری حامد:
با اعترافات صریح حمید ، مخفیگاه مجردی دو برادر در محدوده شرق تهران شناسایی و در شرایطی که حامد از دستگیری برادرش اطلاعی نداشت  ، او نیز در داخل مخفیگاهشان دستگیر و پس از انتقال به اداره شانزدهم پلیس آگاهی ، اظهارات و اعترافات برادرش را تأیید کرد .
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با صدور قرار قانونی از سوی مقام محترم قضایی ، هر دو متهم روانه زندان شدند ؛ همزمان تحقیقات جهت شناسایی دیگر شکات احتمالی پرونده در دستور کار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است لذا از شکات احتمالی دعوت می شود تا جهت شناسایی تصاویر متهمین به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۲۷ فروردين ۱۳۹۶
امید است رای دادگاه زودترصادر و به اطلاع عموم برسد ( نه بعد از سالها که همه چیز فراموش شد ورای هم اثر خودرا ازدست داد )
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۲۷ فروردين ۱۳۹۶
اگر تصويرشون رو منتشر کنين چي ميشه؟چرا فکر ميکنين آبروشون ميره؟چرا فکر نميکنين شايد کسي درست يادش نمونده باشه و وقتي ببينتشون يادش بياد و کمکي بشه؟
چرا دستاشونو از مچ يا بازو قطع نميکنين که زمين گير بشن و هر روز توي خيابون مردم ببيننشون و مثل آب برن تو زمين زجر بکشن؟
يه سوال! چرا مجرمين رو تنبيه نميککنين؟چرا مجازات نميکنين؟
Iran (Islamic Republic of)
انديمشكي
۱۴:۳۴ ۲۷ فروردين ۱۳۹۶
اين دوفرد شيطان صفت را اعدام نكنند بهتره فقط حد قطع يد از هر دومچ را اجرا كنند تا درس عبرتي براي اينطور افراد باشند وهر روز درديدگان خلاف كاران قرار گيرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۷ فروردين ۱۳۹۶
کی گفته حکم اعدام بده هر کی گفته شکر خورده
این جور اراذل را چکار باید کرد
آخرین اخبار