بندرعباس؛

دستگیری سه سارق زن

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری سه سارق زن در بندرعباس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،سردار عزیزاله ملکی فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت :این سه سارق  با کارت بانکی مسروقه اقدام به خرید 196قطعه طلا کرده بودند.
 
وی افزود:در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف بین دو دستگاه پژو پارس و سمند در سه راه گمرک بندرعباس ،ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان بلافاصله در محل حاضر و خودروها را برای  بررسی به یگان انتقال دادند.
 
فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در تحقیقات اولیه راننده خودروی پژو پارس اظهار داشت که یک عدد کیف دستی حاوی  رمز وعابر بانک و تعدادی مدارک درخودرو بوده به سرقت رفته است که با بررسی‌های بیشتر راننده خودرو اعلام کرد در حین تصادف دو زن هم سرنشین خودرو بودند که احتمال سرقت توسط آنان داده شد.
 
سردار عزیزاله ملکی گفت: مالباخته حدود ساعت 10 شب مطلع می شود که مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از کارت وی برداشت شده که با هماهنگی و همکاری مسئول بانک مربوطه ، حساب وی مسدود و با بررسی های دقیق تر مشخص شد که این برداشت وجه در قبال خرید سکه و طلاجات در یک طلافروشی صورت گرفته است.
 
وی افزود: بلافاصله واحد صنفی مورد نظر شناسایی و با بهره ‌گیری از دوربین های مداربسته موجود در طلا فروشی، چهره ۳ نفر خانم سارق شناسایی و با بهره گیری از شیوه های پلیسی یکی از خانم ها در اقدام ضربتی و غافلگیرانه دستگیر که متهمه در بازجویی اولیه به سرقت کیف دستی و همچنین خرید ۷۹ عدد سکه تمام بهار آزادی، ۸۳ ربع سکه، ۳۲ عدد نیم سکه و 2 عدد سرویس طلا از طریق کارت بانک مسروقه اعتراف کرد.
 
فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با راهنمایی و همکاری متهم دستگیر شده دو  همدست وی نیز که زن بودند شناسایی و دستگیر و تمام طلا جات مسروقه از سارقان کشف و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.