واکنش محسن رضایی به روایت تاریخ انقلاب در ماجرای نیمروز

محسن رضایی واکنشی جالب سانسور تاریخ در فیلم ماجرای نیمروز نشان داد.

واکنش محسن رضایی به روایت تاریخ انقلاب در ماجرای نیمروزبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دبیر مجمع تشخیص مصلت نظام در صفحه اینستاگرام خود خبر از تماشای فیلم سینمایی ماجرای نیمروز به همراه تهیه کننده آن داده و نقدی جالب بر این فیلم در صفحه اش به اشتراک گذاشته است.

وی که پس از اتمام فیلم تصور می کرده کاراکتر رحیم درواقع گویای نقش وی در تاریخ آن زمان است ماجرا را از تهیه کننده جویا می شود اما با پاسخی غیر از آنچه مدنظرش بود مواجه می شود.

رضایی در پست خود نوشته است: " سانسور فيلم يا سانسور تاريخ؟

ديشب فيلم "ماجرای_نيمروز" را درسالن نمايش خانه هنرمندان به تماشا نشستم. فيلم خوبي بود. از تهيه كننده تشكر كردم و گفتم به دوستان، مخصوصاً بازيگران هنرمند فيلم سلام برسانيد.

بعد پرسيدم رحيم نقش مرا ايفا كرده است؟ كه پاسخ دادند رحيم نقش حبيب را بازي مي كند. به خاطر دارم آن روزها براي هر عملياتي با توجه به حساسيت ها به كار گروهي نياز بود، اما بدون نظر نهايي من عمليات انجام نمي شد. سازندگان فيلم، بي آن كه من بخواهم، درباره جابه جايي نقش ها توضيح دادند كه خواسته ايم فقط عمليات را نشان دهيم!

به هر حال اميدوارم هنرمندان ما كه تاريخ انقلاب را با منظره جذاب روايت قاب مي گيرند، دچار نگاه جناحي يا سانسور نشوند. البته گاهي شايد برای ملاحظه كاری هم بايد به آنها حق داد".

گفتنی است فیلم سینمایی ماجرای نیمروز به کارگرانی محمد حسین مهدویان و تهیه ‌کنندگی سید محمود رضوی در جشنواره فیلم فجر سال گذشته نامزد 9 سیمرغ بلورین شد و سیمرغ بهترین فیلم، بهترین فیلم از نگاه ملی، بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را از آن خود کرد.

واکنش محسن رضایی به روایت تاریخ انقلاب در ماجرای نیمروز 

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار