نجات معجزه آسای نوجوان 17 ساله + تصاویر

تعمیرکار نوجوان بطور معجزه آسایی زنده از زیر اتوبوس بوسیله نیروهای اتش نشانی خارج شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان: با اعلام حادثه فرو نشست اتوبوس مسافربری بر روی نوجوان تعمیر کار در خیابان امیرکبیر اصفهان بلافاصله اکیپ ایستگاه 22 و 10  به همراه خودرو تجهیزات نجات و مدیر منطقه 3 عملیاتی و رئیس ایستگاه مربوطه ، راهی محل حادثه شدند و در کمتر از دو دقیقه اکیپ اول در محل حاضر شد.

نجات معجزه آسای نوجوان 17 ساله + تصاویر

محمد شریعتی ادامه داد: پس از رسیدن اکیپ به محل  حادثه شاهد نشست اتوبوس  و محبوس شدن نوجوان تعمیر کار17ساله در  میان دیفرانسیل و مخزن گازوئیل خودرو بودند که بلافاصله با رعایت موارد ایمنی و با استفاده از تجهیزات پنوماتیک و جک های RZ  اقدام به بلند کردن اتوبوس و رها سازی شخص از زیر اتوبوس نمودند و فرد اسیب دیده توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.



نجات معجزه آسای نوجوان 17 ساله + تصاویروی افزود: این حادثه که میتوانست منجر به فوت نوجوان  بدلیل فشار زیاد حاصل از وزن اتوبوس و قرار گیری ومحبوس شدنش در موقعیتی خطرناک شود به لطف خدا وحضور به موقع اکیپ های امدادی و سرعت عمل در نجات شخص محبوس شده این نوجوان زندگی دوباره گرفت. 

شریعتی گفت:  علت این حادثه جدا شدن لوله مخزن باد اتوبوس در هنگام تعمیر و در نتیجه نشست اتوبوس و محبوس شدن شخص تعمیرکار در زیر آن اعلام شده است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.