صادقی: بدشانسی آوردیم و مقابل ذوب آهن شکست خوردیم

بازیکن تیم پیکان تهران گفت: فشار زیادی در بازی های این تیم به خط دفاع وارد می شود اما با این وجود سخت گل می خوریم و بدشانسی آوردم، مقابل ذوب آهن شکست خوردیم.

به گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرحسین صادقی بازیکن تیم پیکان تهران پس از شکست در دیدار برابر ذوب آهن اظهار داشت: همان پیکان نیم فصل اول هستیم اما متاسفانه و یا خوشبختانه روی نقاط ضعف و قوت ما تیم های مختلف کار می کنند، مورد آنالیز قرار می گیریم و حتی به همین دلیل می بینید که مهاجمان ما بسته می شوند، به همین دلیل فشار زیادی روی هافبک ها و خط دفاعی وارد می شود.

وی ادامه داد: در این دیدار نیز بر خلاف جهت جریان بازی دروازه مان باز شد، ما بازی خوبی ارائه می دهیم اما متاسفانه در خط جلو کارایی نداشتیم و به همین دلیل فشار مضاعفی به دفاع وارد شد، بازیکنان ما در تمرینات فوق العاده اند، اما در بازی بدشانسی می آوریم و از طرفی بازیکنان مان جوان هستند و دچار استرس می شوند.

بازیکن تیم پیکان تهران در خصوص عملکرد ضعیف خط دفاعی پیکان گفت: ما خیلی سخت گل می خوریم، اما در طرف دیگر خیلی سخت هم گل می زنیم، گل هایی که دریافت می کنیم را آنالیر می کنیم و خیلی هم روی نقاط مختلف تمرکز می کنیم اما این اتفاقات می افتد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار