رهامی در جمع خبرنگاران:

مستقل در انتخابات شرکت کردم/دولت ضد فساد تشکیل خواهم داد

عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: بعنوان کاندیدای مستقل وارد صحنه انتخابات شدم.

مستقل در انتخابات شرکت کردم
به گزارش خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن رهامی عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بعنوان کاندیدای مستقل وارد صحنه اتخابات شدم و بعنوان کاندیدای مستقل برنامه‌های خودرا اجرا میکنم.
 
وی افزود: بعنوان حقوق دان حرفه ای، وکیل و کسی که در مرکز قانونگذاری فعال است مجموعه تجارب علمی خود را جمع اوری کردم تا با پشتیبانی مردم این تجارب را به مرحله اجرا در اورم.
 
رهامی با اشاره به اینکه در تلاشم گفتمان صلح را در منطقه گسترش دهم گفت: برای احیا کرامت انسانی امده ام.
 
عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: مهمترین برنامه ام توسعه پایدار همه جانبه در تمامی ابعاد است و برنامه‌های تفصیلی اماده کرده ام و دولت بنده دولت ضد فساد خواهد بود. در راستای مبارزه با فساد و رانتخواری فعالیت خواهم کرد.
 
وی گفت: قصد دارم اجرای عدالت اجتماعی را محور برنامه‌های خود قرار دهم. کشورمان کشوری ثروتمند و غنی است لذا توانمند ساختن مناطق کمتر برخوردار از این ثروت از برنامه‌های بنده است.
 
 رهامی ادامه داد: ضمن حمایت از برنامه دولت‌های قبل و تکمیل سیاست هاشمی و رئیس دولت اصلاحات به توسعه و بازسازی گفتمان اصلاحات می‌پردازم و برنامه من احیا کامل قانون اساسی و حمایت از تمامی ارکان آن است.
 
 وی ادامه داد: ممکن است برخی از برنامه‌های دولت های گذشته از جمله دولت روحانی جز برنامه‌های بنده باشد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.