کرمانشاه؛

انهدام باند سرقت خودرو و کشف 38 مورد سرقت در کنگاور

فرمانده انتظامي شهرستان کنگاور از انهدام باند سارقان خودرو با 38 مورد سرقت و کشف 10 پراید سرقتی خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سرهنگ "حسین براری"گفت: در پي وقوع چند مورد سرقت خودرو طي فروردين ماه سال جاری، موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس این شهرستان قرار گرفت و ماموران اقدامات فني و طرح هاي اطلاعاتي خود را در راستاي شناسايي و دستگيري سارقان آغاز کردند.
 
وی افزود: در این راستا قرارگاه عملياتي با حضور اعضاي تيم عمليات شهرستان برگزار و در بررسي از سرنخ هاي به دست آمده در سرقت ها مشخص شد كه تمامي آنها تقريباً به يك شيوه و توسط باندي از سارقان حرفه اي انجام شده است.
 
اين مقام انتظامي ادامه داد: با اقدامات اطلاعاتی و افزایش گشت های محسوس و نامحسوس و استفاده از سایر نیروهای انتظامی شهرستان، یکی از سارقان شناسایی و حین سرقت یک خودروی پراید دستگیر شد.
 
سرهنگ براری بیان کرد: سارق 32 ساله ساکن یکی از شهرستانهای همجوار بوده و دارای چهار مورد سابقه سرقت است که در بازجویی های پلیس به انجام سرقت ها با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد، لذا پس از شناسایی محل اختفای سارقان، با هماهنگی مقام قضائی آنان نیز طی یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.
 
وی گفت: از این باند سرقت سه نفره که همگی سابقه کیفری دارند، تاکنون 10 دستگاه خودروی پراید و 28 مورد سرقت وسایل داخل خودرو و قطعات خودرو از کنگاور و دیگر شهرستان های همجوار کشف شده و ضمن شناسایی مالباختگان، اموال سرقتی به آنان عودت داده شده است.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.