همدان؛

ثبت نام 600 متقاضی در حوزه‌های علمیه خواهران

معاون آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران همدان از ثبت نام ۶۰۰ متقاضی برای شرکت در سطح ۲ و ۳ حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد.

ثبت نام 600 متقاضی در حوزه‌های علمیه خواهران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ راضیه عظیمی‌فر با اشاره به احتمال تمدید زمان ثبت نام در حوزه‌های علمیه خواهران گفت: فراخوان ثبت‌نام و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران از سال گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی اظهار داشت: ثبت‌نام در حوزه‌های علمیه تا 31 فروردین‌ماه ادامه داشته و احتمال تمدید آن نیز وجود دارد و متولدین سال 60 به بعد می‌توانند در دوره‌های مختلف حوزه‌های علمیه شرکت کنند.

عظیمی‌فر گفت: برای افراد متقاضی شرکت در دوره‌های پاره وقت شرط سنی لحاظ نشده و در باقی دوره‌ها تا سطح دو نیز به جای آزمون ورودی افراد مطابق با معدل دوره دیپلم و یا لیسانس خود موفق به حضور در کلاس‌های می‌شوند.

معاون آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران همدان با بیان اینکه در حال حاضر هزار و 572 طلبه خواهر در حوزه‌های علمیه مشغول به تحصیل هستند افزود: امسال 400 نفر در صورت پذیرفته شدن به جمعیت طلاب خواهر در استان همدان اضافه می‌شوند.

عظیمی‌فر درباره شرایط افراد متقاضی برای شرکت در سطح 3 حوزه‌های علمیه خواهران نیز گفت: افراد برای حضور در این دوره باید ضمن شرکت در آزمون ورودی در مصاحبه نیز شرکت کنند تا در صورت کسب امتیاز لازم وارد این دوره شوند.

انتهای پیام/ ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.