ماجرای رسوایی اخلاقی رونالدو در لاس وگاس!

نشریه آلمانی اشپیگل نوشت: رونالدو سال 2009 در لاس وگاس اقدام به آزار و اذیت جنسی فردی کرده و به خاطر فاش نشدن این موضوع به او 375 هزار یورو پرداخته است.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته نامه آلمانی اشپیگل روز گذشته در خبری جنجالی مدعی شد، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم رئال مادرید، سال 2009 اقدام به آزار و اذیت جنسی فردی در لاس وگاس کرده و برای فاش نشدن این موضوع یک سال بعد به فردی که مورد آزاد و اذیت جنسی قرار گرفته، 375 هزار یورو پرداخت کرده تا او این موضوع را آشکار نکند.
 

همچنین فوتبال لیکس با دامن زدن به این ادعا نوشت:  هویت فردی که مورد تجاوز قرار گرفته مشخص نشده است. چرا که ستاره پرتغالی رئال مادرید برای پنهان کردن این موضوع در ژانویه 2010 از یک وکیل کمک گرفته است.
 
پس از انتشار این خبر، پای شکایت هواداران رونالدو به صفحه اینستاگرام این بازیکن باز شد؛ کاربران در آخرین پست های کریستیانو رونالدو خواستار توضیحاتی پیرامون این ادعا شدند.
 

کریستیانو رونالدو از طریق بیانیه‌ای در روزنامه آ اس، خبر منتشر شده در هفته‌نامه اشپیگل آلمان را رد کرد؛ در بیانیه منتشر شده آمده است: «اشپیگل مطلبی را درباره اتهام جنسی که به رونالدو مرتبط است، منتشر کرد. این خبر کذب است و رونالدو این عمل را انجام نداده است. کریستیانو به خاطر این مطلب دروغین از این هفته‌نامه آلمانی شکایت خواهد کرد. متهم کردن به تجاوز کاری زشت و خجالت‌آور است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت.»
 
 
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار