ترکیب احتمالی استقلال برابر صبا/ تغییرات در چینش و بازگشت هافبک آبی ها به آزادی

به طور حتم در دیدار امروز منصوریان با ترکیبی متفاوت به مصاف حریف خود در آزادی می رود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال استقلال برای بازگشت به رده دوم جدول رده‌بندی باید امروز تیم صبای قم را در آزادی شکست دهد. منصوریان بعد از یک بازی پرفشار برابر لوکوموتیو ازبکستان به نظر می رسد برای انتخاب یازده مرد اصلی تیمش در این دیدار با چالش‌های مختلفی روبه‌رو شده باشد.

انتخاب بین مجید حسینی و پادوانی برای زوج رابسون و همچنین انتخاب میان برزای و انصاری برای تکمیل خط حمله از دغدغه های منصوریان محسوب می شود. 

البته در این بین با توجه به غیبت فرشید باقری، به طور حتم امید نورافکن به ترکیب برمی‌گردد و بعد از تنبیه دو جلسه‌ای دوباره در آزادی به میدان می‌رود.

همچنین پادوانی در بازی با صبای قم، زوج رابسون خواهد بود.

در خط حمله هم با توجه به آمادگی‌ای که جابر انصاری از خود نشان داده و  ضعف‌هایی که کریمی در دو بازی اخیر داشته احتمالا محسن کریمی به نیمکت منتقل خواهد شد تا انصاری بعد از مدت‌ها برای استقلال از ابتدا به میدان برود.

در این بین شانس برزای هم برای فیکس شدن کم نیست و می تواند به میدان برود.

با این وجود می توان گفت منصوریان در نظر دارد تغییراتی را در چیدمان بازیکنان در بازی امروز داشته باشد تا به این ترتیب آبی پوشان با کمترین اشتباه به مصاف حریف خود در آزادی برود.

در همین راستا این احتمال وجود دارد علیرضا منصوریان با این ترکیب تیمش را مقابل صبای قم به میدان بفرستد.

سید مهدی رحمتی، رابسون جانواریو، لئوناردو پادوانی، میلاد زکی پور، وریا غفوری، امید ابراهیمی، امید نورافکن،جابر انصاری، خسرو حیدری، کاوه رضایی، برزای 11 بازیکنی هستند که احتمال دارد در برابر صبای قم به میدان بروند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار