اینستاگردی؛

واکنش میناوند به دعوای دایی و کریمی

مهرداد میناوند صفحه اینستاگرامش را به تصویری از خود، علی دائی و علی کریمی اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ماجراى مدیران ورزشى و غیرورزشى مساله اى است که اینبار على کریمى و على دایى را روبروى یکدیگر قرار داده است. بعد از ورود على دایى به واکنش ترکاشوند که امید عالیشاه و احمد نوراللهى را به دلیل ترک این تیم به بهانه ى سربازى "خائن" خواند، على کریمى از سرمربى کنونى نفت تهران و همبازى سابق خود خواست در این مساله ورود نکند و در خصوص جذب سپانوویچ و سپردن پیراهن شماره هشت به این بازیکن ناکارآمد در پرسپولیس به جاى جذب بازیکنان اوکراینى پاسخگو باشد.    
 
على دایى اما در پایان بازى روز گذشته تیمش با تمجید از على کریمى به او نصیحت کرد که در این مساله فوتبالى طرفدارى غیرفوتبالى ها را نکند. کریمى اما همانند اینبار او را به مناظره دعوت کرده است؛ مناظره اى که در صورت قبول آن از سوى على دایى مى تواند فوتبال ایران را با شوک بزرگى همراه کند.
 
 در این بین مهرداد میناوند ملی پوش سابق فوتبال و دوست هردوی این بازیکنان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به این مسئله واکنش نشان داد.
  
مهرداد میناوند در صفحه اینستاگرام خود نوشت: 
"سلام.ضمن آرزوی موفقیت برای تیم محبوبم در بازی فردا و قطعی شدن قهرمانی باید یک بار دیگر سالروز تولد مدیر محبوب پرسپولیس آقای دکتر طاهری را خدمت ایشان تبریک عرض کنم.متاسفانه اتفاقات پیش آمده امروز و حواشی ایجاد شده بین طرفداران دو اسطوره بزرگ پرسپولیس به شدت من را غمگین و آزرده خاطر کرده است، کاش هیچ وقت شاهد این موضوع نبودم، هم علی کریمی و هم علی دایی از مفاخر فوتبال ایران هستند، هر دو مرد سال فوتبال آسیا شده اند و هر دو در اروپا درخشیده اند و باید شان و منزلت آنها حفظ شود‌. کاش به جای دامن زدن به این حواشی از لحظات منتهی به قهرمانی تیممان لذت ببریم و آماده برپایی جشنی باشکوه شویم. به امید اینکه هر دو علی عزیز ما کدورت ها را کنار بگذارند و باعث اتحاد هواداران شوند و دو دستگی ها را از بین ببرند."
 
واکنش میناوند به دعوای دایی و کریمی 
  
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار