تبریز؛

عملیات جستجو برای مفقودان سیل زده در استان

معاون سياسي و امنيتي استاندار آذربايجان‌شرقى گفت: از ديروز دستگاه‌هاي امدادرسان و نيروهاي سپاه، ارتش و نيروي انتظامي در منطقه حضور دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سعید شبستری در محل حادثه آذرشهر در خصوص آخرین وضعیت مناطق سیل زده، گفت:از دیروز دستگاه‌های امدادرسان و نیروهای سپاه، ارتش و نیروی انتظامی در منطقه حضور دارند و امدادرسانی آغاز و همچنان ادامه دارد.
 
وی خاطرنشان کرد: در منطقه عجب شیر عملیات جستجو و نجات با همکاری نیروهای ارتش و سپاه و نیروی انتظامی برای پیدا کردم مفقودین ادامه دارد.
 
شبستری، اضافه کرد: در شهرستان آذرشهر نیز بر اساس اعلام آمادگی سپاه و ارتش در کنار دیگر تیم‌های امداد و نجات درخواست کمک شده است.
 
وی گفت: در راستای امدادرسانی هرچه سریع‌تر به سیل زدگان و جستجوی مفقودین علاوه بر دیگر دستگاه ها هوانیروز نیز در آماده باش کامل به سر می‌برد اما به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی هنوز پروازهای شناسایی را آغاز نکرده اند.
 
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقى گفت: در حال حاضر در منطقه تمام عوامل ستاد بحران استان به همراه معاون عمرانی و دیگر دستگاه‌ها و تیم‌های امدادرسانی  حضور دارند.
 
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.