محمدباقر ذوالقدر:

مشکلات اقتصادی یکی از مهمترین عوامل در آستانه انتخابات است

محمدباقر ذوالقدر مشکلات اقتصادی را یکی از جدی ترین و مهمترین عوامل درونی در آستانه انتخابات دانست.


به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛ همایش جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی با محوریت اهمیت و نقش این جبهه با حضور محمدباقر ذوالقدر رئیس ستاد اجرایی جبهه نیروی‌های مردمی انقلاب اسلامی و مهدی چمران نایب رئیس جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی ، حجت‌الاسلام محمدرضا آشتیانی ، مهدی امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و همچنین با حضور مردم انقلابی استان ، جمعه 25 فرودین 96 ساعت 20 در مسجد شاه خراسان قم برگزار شد.
 
مشکلات اقتصادی یکی از مهمترین عوامل در آستانه انتخابات است 
 
در ابتدا حجت الاسلام آشتیانی مرامنامه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را قرائت کرد.
 
در ادامه مهدی چمران نایب رئیس جبهه نیروهای مردمی، انقلاب شکوهمند اسلامی را یک سرمایه عظیم دانست و گفت : انقلاب اسلامی تنها یک اتفاق به شمار نمی آید بلکه سرمایه و امانتی در میان ملت شریف جمهوری اسلامی ایران می باشد که می بایست به صورت متحد از آن حراست و حفاظت نمود.
 
مشکلات اقتصادی یکی از مهمترین عوامل در آستانه انتخابات است 
 
وی افزود : دشمنان انقلاب اسلامی ایران همواره سعی کرده اند تا با نفوذ به مرزهای داخلی کشور و کودتاهای نظامی تفکرات و اعتقادات مردم ایران را دچار اختلال کنند اما هیچکدام نتوانست قدرت و وحدت ملت شریف ایران را درهم بشکند.
 
مشکلات اقتصادی یکی از مهمترین عوامل در آستانه انتخابات است 
 
نایب رئیس جبهه نیروهای مردمی با بیان اینکه دشمن همواره در صدد درهم شکستن اتحاد مردم ایران می باشد تصریح کرد : علاوه بر جنگ های تحمیلی هشت سال دفاع مقدس ، فتنه سال 88 نیز نشان دهنده اقدامات دشمن جهت برهم زدن نظم و امنیت داخلی ایران است که می بایست نسبت به این اقدامان هوشیار بود و اتحاد مردمی را تقویت کرد.
 
مشکلات اقتصادی یکی از مهمترین عوامل در آستانه انتخابات است 
 
چمران نقش مردم را همواره در تقویت اهداف انقلاب اسلامی موثر دانست و افزود : ملت شریف ایران همواره در برابر تهاجمات نظامی ، فرهنگی ، اجتماعی دشمن نشان داده اند که اتحاد و خواست مردمی می تواند بر تمامی اتفاقات غلبه کند و کشوری را به ملکه ظهور برساند.
 
وی تاکید کرد : رسیدن به خودکفایی در زمینه های مختلف سیاسی ، فرهنگی ، اقتصادی ، اجتماعی ملتزم تفکر ، اتحاد و انسجام تمام آحاد جامعه می باشد و می بایست در راستای تحقق این مهم از تشدّد و تفرّد بپرهیزیم و با اعتماد به دیدگاه اندیشمندان و ملت شریف ایران به این پیروزی مهم دست پیدا کنیم .
 
مهدی چمران در پایان صحبت های خود با اشاره به نقش و جایگاه جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی افزود : هدف از تشکیل جبهه مردمی به تحقق رساندن اهداف مستمر و تحکیم دهنده انقلاب اسلامی و خواست مردم ایران است وامیدواریم با مشارکت مردمی بتوانیم گام های موثری در راستای اهداف انقلاب اسلامی برداریم.
 
محمدباقر ذوالقدر ریاست جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی نیز با اشاره به فلسفه تشکیل این جبهه گفت : جبهه نیروهای مردمی گروه یا حزب سیاسی به شمار نمی آید بلکه پاسخ مناسب به نیازهای کشور برای رسیدن به یک امر مثبت و کارساز است که وحدت نیروهای انقلابی برای ورود به صحنه های مهم و حساس کشوری از حمله اهداف این جبهه به شمار می رود.
 
وی انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری سال 96 را مهم و تاثیرگذار دانست و تصریح کرد: انتخابات در کشور ایران یک امر نمادین نیست بلکه صحنه ای حساس و مهم به شمار می آید که مردم نقش اصلی آن را ایفا می نمایند.
 
رئیس ستاد اجرایی جبهه نیروی‌های مردمی انقلاب اسلامی دو عامل داخلی و خارجی را در انتخابات پیش رو مهم دانست و افزود : از لحاظ انتخابات خارجی و بین المللی، جمهوری اسلامی ایران درگیر نبردی سخت با قدرت های جهانی می باشد اما اینگونه برخوردها خدشه ای بر پیکره ی نظام جمهوری اسلامی ایران وارد نکرده است بلکه ایران توانسته است قریب به 40 سال نظام سلطه جهان را به چالش بکشاند.
 
ذوالقدر نقش و تاثیر امریکا در برهم زدن نظم و نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه را بی نتیجه دانست و بیان کرد: امریکا به عنوان ابر قدرت در سطح جهان همواره در جهت بر زدن نظم منطقه تلاش می کند و با طرح خاورمیانه بزرگ نیز قصد تشدید قدرت اسرائیل در منطقه را داشت اما جمهوری اسلامی ایران با طرح مقاومت مانع از شکل گیری این طرح عظیم شد.
 
وی افزود : ایران علاوه بر اقدامات سیاسی توانسته است با ارائه الگو مناسب مردم سالاری دینی یک جنبش فراگیر دینی را در سرتاسر جهان منتشر کند و با ایجاد امنیت و آزادی های دینی برای مسلمانان جهان و ارائه الگو و متد مناسب و اعتبار بخشیدن به اسلام فراتر از مرزهای اسلامی تاثیر خود را در اقدامات دینی ماندگار کند.
 
وی مشکلات اقتصادی را یکی از جدی ترین و مهمترین عوامل درونی در آستانه انتخابات دانست و تصریح کرد : مشکلات اقتصادی منشاء بسیاری از مشکلات جامعه می باشد که پیامدها و خسارات جیران ناپذیری را هم به همراه می آورد از جمله این پیامدها می توان به بیکاری بیش از 3 میلیونی جوانان ، رکود در زمینه تولیدات داخلی ، کاهش قدرت خرید مردم ، تنگناهای معیشتی و فقر اشاره کرد.

ذوالقدر افزود : بخشی از مشکلات اقتصادی موجود وابسته به اقدامات دشمنان در قالب تحریم های گسترده اقتصادی می باشد که با هدف ایجاد نارضایتی و گسست اتحاد ملی مردم ایران اعمال شده است و بخشی دیگر برگرفته از ضعف های مدیریتی موجود در بخش های مختلف اقتصادی می باشد.

وی با اشاره به حساسیت شرایط کنونی کشور در راستای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 تصریح کرد : ما در آستانه ورود به امتحان بزرگ و دشوار انتخابات می باشیم و تمامی موظف می باشیم تا با روشن بینی و آمادگی لازم دولت و نماینده ای را که شایسته مدیریت و حفظ ارزش ملت شری ایران و آرمان های انقلاب اسلامی می باشد را با انتخاب خود به کرسی قدرت برسانیم تا طبق فرمایش مقام معظم رهبری بتوانیم با حفظ ارزش و آرمانهای انقلاب شکوهمند اسلامی همواره در صحنه های داخلی ، منطقه ای و بین المللی موفق ظاهر شویم.

رئیس ستاد اجرایی جبهه نیروی‌های مردمی انقلاب اسلامی افزود : می بایست با رسیدن با رسیدن به یک وحدت منسجم موجب تحکیم اهداف انقلاب اسلامی در تمامی سالهای مدیریت کشور و مانع از روی کار آمدن دولت های ناکارآمد شویم .

محمدباقر ذوالقدر در پایان به اهمیت جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی در جامعه اشاره کرد و گفت : جبهه مردمی ویژه انتخابات تشکیل نشده است بلکه برای شکل دهی به سرمایه اجتماعی انقلاب با حمایت و همراهی نیروهای مردمی شکل گرفته است ، زیرا آنگونه که شرایط کنونی نشان می دهد دولت به تنهایی قادر به مدیریت کشور نمی باشد بنابراین مردم نیز می بایست با همراهی مستمر خود سبب تسهیل در کار دولت مردان حکومت اسلامی ایران شوند.

 
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.