رحمانی: شاید به استقلال برگردم

هافبک تیم فولاد خوزستان گفت: شاید روزی دوباره به تیم فوتبال استقلال تهران برگردم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بختیار رحمانی درخصوص بازی با نفت تهران گفت: نفت بازی را بهتر از ما شروع کرد اما تاکتیک تیم ما تغییر کرده بود و میثم دورقی را نداشتیم.ما در نیمه دوم بهتر بودیم و خدا را شکر پس از گل هم شرایطمان را حفظ کردیم.

وی ادامه داد: نفت از پاس های بلند استفاده می کند اما در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم و هر دو تیم می توانستند پیروز بازی باشند. بازی خوبی بود و خدا را شکر ساسان انصاری 2 گل زد و همه خوشحال شدیم.از عملکرد خودم هم راضی هستم.

هافبک فولاد با بیان اینکه اعتقاد ندارم در تیم های دور از حاشیه راحت تر کار می کنم، گفت: اگر منظورتان استقلال و پرسپولیس است که اینطور نیست.در سه بازی آینده که با فولاد قرارداد دارم در خدمت این تیم هستم اما باید ببینم چه اتفاقی خواهد افتاد. شاید یک روزی به استقلال برگردم اما در آن زمان همه خوب نبودند.

رحمانی تصریح کرد: الان شرایط استقلال و خودم خوب است و نمی شود گفت این حرف ها درست است. امکان دارد به استقلال برگردم و باید دید چه اتفاقی می افتد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: آندو را خیلی دوست دارم و امیدوارم به تیم ملی برگردد. وی بازیکن بزرگی است و سال ها خیلی زیادی در تیم ملی بوده و تا امروز هم خوب کار کرد. همیشه آندو را دوست داشتم و این حرف ها پیش می آید.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار