حیوان روز تولد شما کدام است؟/ تست شخصیت شناسی از روی روز تولد شما

شخصیت شناسی بر اساس ماه، روز و سال تولد را تا به حال بسیار شنیده و خوانده اید، اما این بار با نوع دیگرى از آن که به شکل جالبى روزهاى سال تقسیم بندى شده و شخصیت افراد بر اساس آن بیان شده آشنا مى شوید.

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ در این روش شخصیت شناسی هر چند روز در یک بازه میلادى و به نام یک حیوان نامگذارى شده که از روى نام حیوانات مى توانید پى به شخصیت افراد ببرید.

براى پیداکردن تاریخ تولد به میلادى کافى است از یک تقویم کمک گرفته و معادل میلادى تولدتان را بیابید.

 ۰۱ - ۰۹ ژانویه ~ سگ

 ۱۰ - ۲۴ ژانویه ~ موش

 ۲۵ - ۳۱ ژانویه ~ شیر

 ۰۱ - ۰۵ فوریه ~ گربه

 ۰۶ - ۱۴ فوریه ~ کبوتر

 ۱۵ - ۲۱ فوریه ~ لاک پشت

 ۲۲ - ۲۸ فوریه ~ پلنگ

 ۰۱ - ۱۲ مارس ~ میمون

 ۱۳ - ۱۵ مارس ~ شیر

 ۱۶ - ۲۳ مارس ~ موش

 ۲۴ - ۳۱ مارس ~ گربه

 ۱ - ۳ آوریل ~ سگ

 ۰۴ - ۱۴ آوریل ~ پلنگ

 ۱۵ - ۲۶ آوریل ~ ماوس

 ۲۷ - ۳۰ آوریل ~ لاک پشت

 ۰۱ - ۱۳ مى~ میمون

 ۱۴ - ۲۱ مى ~ کبوتر

 ۲۲ - ۳۱ مى~ شیر

 ۰۱ - ۰۳ ژوئن ~ موش

 ۰۴ - ۱۴ ژوئن ~ لاک پشت

 ۱۵ - ۲۰ ژوئن ~ سگ

 ۲۱ - ۲۴ ژوئن ~ میمون

 ۲۵ - ۳۰ ژوئن ~ گربه

 ۰۱ - ۰۹ ژوئیه ~ موش

 ۱۰ - ۱۵ ژوئیه ~ سگ

 ۱۶ - ۲۶ ژوئیه ~ کبوتر

 ۲۷ - ۳۱ ژوئیه ~ گربه

 ۰۱ - ۱۵ اوت ~ میمون

 ۱۶ - ۲۵ اوت ~ موش

 ۲۶ - ۳۱ اوت ~ لاک پشت

 ۰۱ - ۱۴ سپتامبر ~ کبوتر

 ۱۵ - ۲۷ سپتامبر ~ گربه.

 ۲۸ - ۳۰ سپتامبر ~ سگ.

 ۰۱ - ۱۵ اکتبر ~ میمون

 ۱۶ - ۲۷ اکتبر ~ لاک پشت

 ۲۸ - ۳۱ اکتبر ~ پلنگ

 ۰۱ - ۱۶ نوامبر ~ شیر

 ۱۷ - ۳۰ نوامبر ~ گربه

 ۰۱ - ۱۶ دسامبر ~ سگ

 ۱۷ - ۲۵ دسامبر ~ میمون

 ۲۶ - ۳۱ دسامبر ~ کبوتر

سگ
فرد متولد شده در این بازه زمانی یک فرد بسیار وفادار و شیرین است، وى به دلیل وفاداری هرگز به کسى که علاقه دارد شک نمی‌کند و کاملا صادقانه و خالص در شغل خود خدمت می‌کند، همچنین فردى با این شخصیت بدون منت و با فروتنی به دیگران کمک مى کند.

اگر شما در این روز‌ها به دنیا آمده اید، خوش پوش و خوش لباس هستید و اگر کمد لباس شما با مد روز به روز نشود، حتما افسردگی سراغتان آمده است. اغلب دوستان صمیمی شما اغلب افراد بزرگ و دارای مقام و درجه هستند.

موش
شما از آن دست افرادی هستید که دیگران اغلب از خوبی بیش از حد شما سوء استفاده می‌کنند، شیطنت درونی شما از چشمانتان پیدا است و این باعث می‌شود که شما برای دیگران جذاب باشید و بسیاری افراد از گذراندن اوقات فراغتشان با شما لذت می‌برند.

با همه این ویژگی‌های شما فرد حساسی هستید که این یک نقطه ضعف برای شما محسوب می‌شود و به همین دلیل اطرافیان هنگام صحبت با شما باید در انتخاب کلمات خود دقت کنند و اگر کسی تلاش می‌کند با غرغر کردن و بازى با کلمات با شما بحث کند، این شخص خشمتان را برانگیخته وباید منتظر عواقب وحشتناک عصبانیت شما باشد.

شیر
شما برخلاف این حیوان، کاملا یک فرد عاشق صلح بوده و تمام تلاشتان را می‌کنید که از موقعیت هایی که شما را در مبارزه قرار می‌دهند، اجتناب کنید. هنگام گردش در طبیعت و پارک به نشستن و اتراق طولانی مدت در یک مکان علاقه ندارید و از تغییر خوشتان می‌آید.

شما ذاتا یک رهبر به دنیا آمده اید و به عنوان یک راهنما و رهبر همیشه سنجیده و با احاطه کامل مسیر راه و ادامه کار را انتخاب می‌کنید و مردم همیشه عاشق راهکارهای شما در حل مشکلات هستند همچنین شما دوست دارید که دیگران شما را دوست داشته باشند.

گربه
شما فرد بسیار دوست داشتنی و شایان ستایش هستید البته گاهی اوقات خجالتی مى شوید، شوخ طبعى یکى از ویژکى‌ها ذاتى شما بوده و در زندگى آرامش را بر همه چیز ترجیح مى دهید، عشق به کاوش و جستجو در چیزهای مختلف و توجه به عمق هر چیزی هنگامى که شما یه موضوع جالب پیدا مى کنید مثل یک جرقه بزرگ براى شما عمل مى کند و شما در آن زمان همه تلاشتان را براى کشف آن مى کنید.
 
شما از افرادى هستید که خود ترویج دهنده مد بوده و اغلب مهربانانه با مردم رفتار مى کنید، اما به صحبت کردن با غریبه‌ها علاقه ندارید.

لاک پشت
شما فردى خوش به قلب هستید و مهربانی‌های شما همیشه شامل حال اطرافیان مى شود همچنین عاشق صلح بوده و از مقابله به مثل هنگام بدى دیدن از دیگران بیزارید. 

شما از اینکه پشت سر کسی صحبت کنید خوشتان نمى آید و همیشه با کمک هاى بى منت به دیگران بخشندگى خود را به دیگران ثابت کرده و در ازاى آن عشق را از آن‌ها هدیه مى گیرید. 

 کبوتر
شما در زندگى فرد خوشحال و خوش شانسی هستید و محیط اطراف چه تیره و تار باشد چه شاد این بر نگاه خوش بینانه شما تاثیر نمى گذارد و همیشه در حال تشویق کردن و روحیه دادن به دیگران هستید همچنین اغلب به عنوان رهبر گروه در بین دوستان خود انتخاب شده و در امور مدیریت به درستى عمل مى کنید.

شما از ریاکاری و شانه خالی کردن خوشتان نمى آید و در انجام بسیارى روش‌ها در کار خود سازمان یافته عمل مى کنید. 

پلنگ
شما شخصیت مرموز و پر رمز و رازى دارید و به دلیل قدرت تحمل بالا حتى اگر زیر فشارهاى کارى یا زندگى باشید، اما باز هم به درستى و بدون اینکه از زیر کار شانه خالى کنید وقت و کار را مدیریت می‌کنید. 

شما در معاشرت هاى خود گزیده نگر بوده و با افراد معمولى یا نا آشنا رسمی و جدى برخورد مى کنید.

شما دوست دارید همه شرایط همیشه بر وفق مرادتان باشد و به دلیل اینکه این امر ممکن نیست، در نتیجه، شما در برخی موارد بعضی از روابط کارى و موقعیت‌ها را از دست می دهید همچنین همیشه در تلاش هستید اگر کسی در تنگنا قرار دارد به او کمک کنید.

میمون
شما از آن دست آدم هایى هستید که زود عصبانى مى شوند و همیشه می‌خواهید که همه کار‌ها به سرعت انجام شوند البته تمام رفتارهایتان صادقانه و در جمع مرکز جاذبه بوده و شخصی منحصر به فرد محسوب مى شوید.

منبع:Fhfn

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نسترن
۱۱:۴۱ ۱۹ مهر ۱۳۹۹
خوب نبود