ثبت نام ۴۰ هزار متقاضی تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: جذب مدر‌سان برای تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی از طریق فراخوان صورت گرفته و ۴۰ هزار نفر در این مرحله از سراسر کشور ثبت‌نام کرده‌اند.

محمدحسین امید رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به جذب مد‌رسان این دانشگاه اظهار داشت: برای اولین بار در سال گذشته جذب مدر‌سان این دانشگاه با اعلام فراخوان انجام شده و به کلیه افراد علاقمند به تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی ۲ ماه فرصت داده شده تا هر کس شایستگی خود را با استناد بر مدارک و سوابق کاری نشان دهد.

وی بیان کرد: در این فراخوان ۴۰ هزار نفر در ۳۱ استان کشور ثبت نام کرده‌اند تا هیأت‌هایی وابسته به هیأت جذب مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی سوابق علمی و مدارک آنها را بررسی کنند.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی عنوان کرد: فراخوان بعدی دانشگاه جامع علمی کاربردی برای جذب مدرس در شهریور ماه امسال اعلام می‌شود و این ۴۰ هزار ثبت‌نامی جواب نهایی بررسی سوابق علمی و کاری خود را در تابستان دریافت می کنند. 

وی تأکید کرد: مربیانی که در سال‌های گذشته جذب این دانشگاه شده‌اند باید در این پروسه جدید ارزیابی شوند و افرادی که معیارهای این دانشگاه را کسب کنند ID دریافت کرده و می‌توانند به کار خود در دانشگاه جامع علمی کاربردی ادامه دهند.

امید یادآور شد: دوره‌های بازآموزی در تابستان امسال برگزار می‌شود که همه مدرسان باید در این دوره‌ها شرکت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار