لامعی در جمع خبرنگاران:

انقلاب اسلامی بدون مبارزه با فساد مورد تهدید قرار می گیرد

معاون مدير عامل بيمه ايران ضمن اقدام جهت ثبت نام دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: انقلاب اسلامی در محیط داخلی و بین المللی در خطر است و اگر با فساد مبارزه نشود انقلاب اسلامی را تهدید میکند.

به گزارش خبرنگار حوزه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ لامعی معاون بیمه ایران با حضور در وزارت کشور در جمع خبرنگاران گفت: انقلاب اسلامی در محیط داخلی و بین المللی در خطر است و اگر با فساد مبارزه نشود انقلاب اسلامی را تهدید میکند.

 وی در خصوص مبارزه با فساد گفت:طبق فرمان ۸ ماده‌ای مقام معظم رهبری اگر مبارزه با فساد به خوبی انجام نشود؛ فساد در کشور فراگیر میشود و مشکلات اقتصادی گریبانگیر کشور میشود و خون شهدا را پایمال میکند.

لامعی به نقش فراگیر رسانه‌ها اشاره کرد و خاطر نشان کرد: چرا در دولت‌ها رانت خواری و ویژه خواری فراگیر شده است؟ رسانه‌ها موظف هستند مردم را آگاه کنند و اقدام عملی باید توسط آن‌ها صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه اگر فساد آگاه سازی نشود مردم از انتخاب فرد اصلح باز میمانند یادآور شد: رسانه‌ها افتخار نظام هستند و شعار مبارزه با فساد رژیم پهلوی را ساقط کرد.

لامعی با طرح سوالی مبنی بر اینکه چرا شبکه‌های بانکی سودهای بانکی را زیر ۱۰ درصد نمی‌کنند؟ گفت: فساد ۱۰ هزار میلیاردی خیانت به آرمانهای امام و انقلاب است، اما متاسفانه دولتی که روی کار می‌آید نیروهای شجاع و کارامد از مسند مدیریتی کنار گذاشته میشوند.

معاون بیمه ایران متذکر شد: از مدیران کارآمد و شجاع باید استفاده کرد و دولت پاک توانایی خدمت به مردم را دارد.

وی گفت: اگر قوای سه گانه پاک نباشند مشکلات ما رفع نخواهد شد باید اعلام کنم طیب نیا نیروهای سالم بیمه ایران را کنار گذاشت.

لامعی خاطر نشان کرد: در حال حاضر با دیوان محاسبات همکاری میکنم و حدود ۲۵ سال سابقه کار در بیمه ایران را دارم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار