تبریز؛

رونق تولید و اشتغال زایی نیازمند همکاری بانک هاست

معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار شهرستان ویژه میانه گفت: تولید و اشتغال در صورتی میسر خواهد شد که بانک ها تعامل و همکاری لازم را با مجموعه دستگاه های شهرستان داشته باشند.

رونق تولید و اشتغال زایی نیازمند همکاری بانک هاستبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حمید شکری در نشستی با مدیران بانک های شهرستان میانه با اشاره به نام گذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب به نام ' اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال ' اظهار امیدواری کرد: امسال بیش از سال گذشته برای تحقق اقتصاد مقاومتی، شاهد همکاری و همراهی هر چه بیشتر تمامی دستگاه ها از جمله بانک ها باشیم .
وی با بیان اینکه سال گذشته با روش های مختلف سعی در احیای واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان میانه داشتیم، افزود: در کنار جلوگیری از صدور اجرائیه بانکی، تعامل تنگاتنگ با بیمه و اداره امور مالیاتی و قطع نشدن امتیازهایی مانند برق و گاز و آب توسط دستگاه های خدمات رسان از جمله برنامه های حمایتی شهرستان میانه از تولیدی ها بود.
فرماندار میانه در ادامه با بیان اختصاص 160 هزار میلیارد ریالی دولت در سال گذشته برای احیای واحدهای تولیدی و سهم 7 هزار 500 میلیارد ریالی استان آذربایجان شرقی، افزود: باید تا ابلاغ سیاست های جدید دولت، همت جمعی خود را صرف تکمیل تعهدات و برنامه های سال گذشته کنیم.
شکری بیکاری را مهم‌ترین معضل کشور خواند و گفت: بیکاری به دلیل نداشتن شغل است اما اگر بتوانیم در راستای اقتصاد مقاومتی افراد بیکار را مشغول به کار کنیم نتیجه‌ آن تولید داخلی می‌شود.
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار