افتتاح چند طرح با حضور وزیر اقتصاد،

طیب نیا: ارتقاء زندگی و معیشت مردم بدون تولید امکان پذیر نیست

وزیر اموراقتصادی و دارایی همزمان با افتتاح چند طرح استانی در اراک گفت: ارتقاء زندگی و معیشت مردم بدون تولید و دستیابی به رشد اقتصادی بالاتر امکان‌پذیر نیست.

افتتاح  چند طرح در اراکبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛با حضور وزیر اقتصاد ساختمان گمرک اراک به بهره برداری رسید.

ساختمان جدید گمرک استان مرکزی در زمینی در 6 طبقه با 3 هزارمتر مربع بنا به بهره برداری رسید که برای بهره برداری از آن مبلغ 4 میلیارد تومان صرف شده که از این مبلغ 3 میلیارد تومان از محل منابع ملی و یک میلیارد تومان از محل منابع استانی صرف شده است.

همچنین ساختمان شماره 3 اداره کل امورمالیاتی استان مرکزی هم با حضور پناهی قائم مقام رئیس امور مالیاتی کشور در 6 طبقه بازیر بنای هزارو900 متر مربع و صرف 3میلیارد تومان در اراک به بهره برداری رسید.

همچنین با حضور وزیر اقتصاد مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان مرکزی در اراک به بهره برداری رسید.

  مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان مرکزی با اعتبار یک و نیم میلیارد تومان باز سازی شده است .

طیب‌نیا در مراسم افتتاح ساختمان این مرکز گفت :قدرت اقتصادی کشور و قدرت سیاسی کشور در عرصه بین‌المللی منوط به این است که رشد اقتصادی مناسب و پایدار داشته باشیم و شرط لازم این است که بتوانیم در حد کافی در کشور سرمایه‌گذاری کنیم و میزان سرمایه‌گذاری لازم را در کشور بالا ببریم.

وی افزود: اقتدار کشور در عرصه بین‌المللی منوط به این است که ما یک توان تولید بالا داشته باشیم و بتوانیم نیازهای اساسی کشور را در داخل تامین و تولید کنیم و در داخل کشور بتوانیم با فقر و نداری و نابرابری مقابله کنیم.

وزیر اقتصاد در ادامه گفت: ارتقاء زندگی و معیشت مردم بدون تولید بیشتر و دستیابی به رشد اقتصادی بالاتر امکان‌پذیر نیست و تکریم کرامت انسانی مردم بدون رشد اقتصادی بالا عملی نیست.



انتهای پیام /ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.