سرپرست تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران:

هدف ما راهیابی به مرحله نیمه نهایی جام جهانی است/ تاج نگاه ویژه تری به فوتبال پایه دارد

حسین مرادی گفت: تمام تلاش خود را برای حضور در جمع چهار تیم برتر جهان در اردوهای آماده سازی به کار می گیریم.

حسین مرادی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران اظهار داشت: بازیکنان تیم ملی نوجوانان پس از مسابقات قهرمانی آسیا حدود 45 روز در اختیار تیم های باشگاهی خود قرار گرفتند و در ادامه به رقابت های بین المللی روسیه اعزام شدند. در آن مسابقات 6 بازی مقابل تیم های باکیفیت جهان برگزار کرده و در اواخر سال 95 هم 2 اردوی آماده سازی انجام دادیم. 

وی افزود: این اردو نخستین اردوی تیم ملی نوجوانان در سال 96 است که از 21 تا 25 فروردین در مرکز تیم های ملی فوتبال ایران برگزار می شود. قرار است تا زمان آغاز مسابقات جهانی نوجوانان در مهر سال جاری، چند اردو آماده سازی دیگر را انجام دهیم تا تیم ملی با آمادگی کامل به این رقابت های مهم اعزام شود.

مرادی درباره اینکه آیا فدراسیون فوتبال از تیم نوجوانان مانند سایر تیم های ملی حمایت می کند یا خیر، گفت: باتوجه به اینکه در کشور ما تیم های ملی با راهیابی به مسابقت جهانی از نگاه و حمایت ویژه ای برخوردار می شوند، تیم ملی نوجوانان هم از این امر مستثنی نیست. در حال حاضر تمرینات ما در زمین شماره یک مرکز تیم های ملی برگزار می شود که این موضوع در گذشته کمتر سابقه سابقه داشته است. در کل امکانات مطلوبی از سوی فدراسیون فوتبال و مهدی تاج در اختیار تمام تیم های ملی پایه قرار گرفته است.

سرپرست تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان درمورد هدف گذاری کادرفنی این تیم برای برای مسابقات جهانی هندوستان، تصریح کرد: جام جهانی نوجوانان در 6 گروه چهار تیمی برگزار می شود که 2 تیم اول هر گروه در کنار چهار تیم برتر سوم، به مرحله یک هشتم نهایی راه می یابند. هدف اول ما حضور در جمع 16 تیم برتر است و برهمین اساس برنامه های خود را پیش می بریم. پس از آن با بازیکنان و کادر فنی هدف گذاری کرده ایم که در چهار تیم نهایی قرار گیریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار