بندرعباس؛

حفظ حرمت مردم در تایید صلاحیت ها

رئیس هیات عالی نظارت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هرمزگان گفت: اعضای هیات نظارت باید در تایید صلاحیت ها حرمت مردم را حفظ کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، احمد مرادی رئیس هیات عالی نظارت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هرمزگان در نشست اعضای هیات عالی نظارت پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: نباید در جزییات زندگی خصوصی افراد تجسس کرد و یا نسبت به آنان سوء ظن داشت.
 
وی با تاکید بر رعایت حق الناس گفت: نباید کسی بر اساس حُب و بغض های شخصی تایید و رد شود .
 
رئیس هیات عالی نظارت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: چهار هزار و 414 صندلی شورای اسلامی شهر و روستا در هرمزگان وجود دارد که هشت هزار و 850 نفر برای حضور در این نهادهای مدنی نام نویسی کرده اند که می توان آن را نشانه اشتیاق عمومی به خدمت دانست.
 
حجت الاسلام مصطفی ذوالقدر عضو هیات عالی نظارت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هرمزگان گفت: نباید در روند بررسی صلاحیت ها، اختلاف های شخصی و جناحی موجب شود تا عدالت را زیر پا بگذاریم.
 
حسین هاشمی تختی عضو هیات عالی نظارت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هرمزگان نیز با اشاره به شرایط حساس منطقه گفت: باید در داخل کشور با تصمیم های درست و آگاهانه توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.
 
انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.