گرگان؛

لغو دو پرواز فرودگاه گرگان

یک بام و دوهوای شرکت های پروازی و اعتراض مسافران

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛وضعیت جوی امروز شهر گرگان در حالی که دو پرواز یک شرکت هواپیمایی را لغو کرد ، اما مانع پروازهای شرکت دیگر نشد.

دو پرواز 246 و 247 هواپیمایی ایران ایر به مقصد تهران - گرگان و برعکس که قرار بود عصر امروز انجام شود لغو شد و اعتراض و تماس تلفنی برخی مسافران را با باشگاه خبرنگاران جوان در پی داشت.

این مسافران گفتند ؛ پرواز ساعت حدود 14 و 15 دقیقه امروز از تهران برخواست و پس از طی مسیر به گرگان رسید اما به علت مه نتوانست فرود آید.

به گفته این افراد ؛ این پرواز مجدد به مهرآباد بازگشت و پس از نیم ساعتی حضور مسافران در داخل هواپیما و اعلا م اینکه در حال هماهنگی برای پرواز هستیم ، به ناگاه به مسافران اعلام شد به علت بدی هوا پرواز انجام نمی شود.

به گفته مسافران پرواز گرگان - تهران ؛ مسئولان پرواز ایران ایر در مهرآباد در حالی این پرواز را به علت بدی هوا کنسل اعلام کردند که در همان زمان پیشنهاد کردند مسافران با پرواز ساعت 18 هواپیمایی آسمان به گرگان بیایند.

به گفته مسافران ، تعداد اندکی توانستند از پرواز آسمان بلیت خریداری کنند اما بسیاری مجبور شدند تا پرواز ساعت 10 و سی دقیقه شب در فرودگاه مهرآباد منتظر بمانند.

خواستیم در این باره از مسئول شرکت ایران ایر در فرودگاه گرگان بپرسیم که تماس های ما نتیجه ای نداشت و کسی پاسخگو نبود.

اما مدیر کل فرودگاههای گلستان در این باره گفت ؛ استانداردهای شرکت های هواپیمایی مختلف با یکدیگر فرق دارد و هر شرکتی بنا بر استانداردهای خاص خود پرواز انجام می دهد.

رامین آذری افزود ؛ شرکت ایران ایر استاندارهایی سختگیرانه دارد که موجب شد پروازش را لغو کند اما شرکت های دیگر استاندارهای متفاوتی دارند و بر اساس آن اقدام به پرواز می کنند.

وی درباره پاسخگو نبودن شرکت های پروازی گفت ؛ مسئولان موظفند پاسخگوی مسافران باشند و قطعا به موضوع رسیدگی کنند.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.