تبریز؛

297 مورد امدادرسانی توسط اورژانس مراغه در طرح سلامت نوروزی

معاون درمانی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه با اشاره به اجرای طرح سلامت نوروزی در این شهرستان گفت: در این طرح 297 مورد امدادرسانی توسط اورژانس 115 این شهرستان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سجاد احمدی گفت: در این ماموریت ها به 309 مصدوم و بیمار در سریعترین زمان ممکن خدمات رسانی شده است.
 
وی ادامه داد: از مجموع ماموریت های انجام شده در این طرح، 55 مورد در زمینه حوادث ترافیکی بوده که طی آنها 63 مصدوم این حوادث به مراکز درمانی انتقال یافته و خدمات درمانی دریافت کردند.
 
وی اضافه کرد: از بین این حوادث 48 مورد از ماموریت های انجام شده در زمینه حوادث ترافیکی شهری و هفت مورد نیز ماموریت های انجام شده در حوادث ترافیکی جاده ای است.
 
وی گفت: متاسفانه در طی این مدت هفت نفر در اثر حوادث رانندگی جانشان را از دست دادند که از این تعداد 6 مورد مربوط به حوادث رانندگی داخل شهری و یک مورد نیز در حوادث رانندگی جاده ای بوده است.
 
وی با بیان اینکه در طرح سلامت نوروزی، نیروهای اورژانس در 2 پایگاه شهری و یک پایگاه جاده ای و ایستگاه سلامت نوروزی در نقاط حساس شهری و جاده ای مستقر شده بودند افزود: در این مدت 37 نفر از مسافران نوروزی با مراجعه به این ایستگاه ها خدمات درمانی و اورژانسی دریافت کردند.
 
احمدی ادامه داد: در این طرح، مرکز اورژانس 115 مراغه با به کارگیری 20 کارشناس، پنج دستگاه آمبولانس و یک دستگاه موتورلانس به مسافران نوروزی و شهروندان این شهرستان خدمات درمانی ارائه کرده است.
 
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه با اشاره به ارائه خدمات درمانی ارائه شده در بیمارستان های این شهرستان در ایام نوروز امسال گفت: در طول این طرح نوروزی 12 هزار و 782 نفر به اورژانس های این مراکز مراجعه کردند.
 
وجود بیمارستان های شهید بهشتی ، امیرالمومنین و بیمارستان در حال احداث سینا با مجموع 334 تخت بیمارستانی، شهرستان مراغه را به قطب خدمات درمانی در جنوب آذربایجان شرقی تبدیل کرده است.
 
 
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار