ازسرگیری تلاش جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا برای لغو اوباماکر

بنابر گزارش بریت بارت، تلاش جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا برای لغو قانون مراقبت‌های درمانی اوباما (اوباماکر) از سرگرفته شد.

ازسرگیری تلاش جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا برای لغو اوباماکر
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ مارک میدوز، نماینده جمهوریخواه ایالت نیویورک و رئیس «کمیته آزادی مجلس نمایندگان» سه شنبه در مصاحبه اختصاصی با پایگاه اینترنتی بریت بارت گفت پیش بینی می کند جمهوریخواهان با متحد شدن بر سر اصول مشترک،  با لغو قانون مراقبت های درمانی اوباما موسوم به اوباماکر موافقت کنند و طرحی را جایگزین آن کنند که به زودی موجب کاهش حق بیمه شهروندان می شود.

بریت بارت در گزارشی نوشت: این امر به منزله پیروزی بزرگی برای دونالد ترامپ در مجلس نمایندگان کنگره است. 

میدوز، از سران محافظه کار طرفدار ترامپ در مجلس نمایندگان آمریکا گفت مطمئن است که ازسرگیری مذاکرات -با کمک مقامات بلندپایه کاخ سفید- با سران جمهوریخواه، و جمهوریخواهان میانه رو مجلس نمایندگان نتایج ملموسی در مجلس نمایندگان به همراه داشته باشد. 

وین کینگ، نایب رئیس کارکنان میدوز - یکی از کارکنان مهم محافظه کار مجلس نمایندگان است که به اجرای دستور کار ترامپ در مجلس نمایندگان کمک می کند- در گفتگو با بریت بارت گفت میدوز قصد دارد پیوسته به ترامپ کمک کند. وی گفت: «میدوز متعهد به اجرای دستور کار ترامپ برای قدرتمند کردن دوباره آمریکاست، که این امر شامل لغو اوباماکر و جایگزین کردن آن با یک نظام خدمات بهداشتی بهتر با حق بیمه های کمتر، رقابت بیشتر، و حق انتخاب بیشتر برای بیمه شدگان است. همزمان با تلاش کاخ سفید برای جبران زیان های نشای از اقدام رئیس جمهور قبلی در زمینه اوباماکر و بسیاری از مسائل دیگر، ما از ترامپ که متعهد به شکوفاتر کردن آمریکاست، قاطعانه حمایت می کنیم.» 

میدوز پیش بینی کرد مذاکرات جدید برای تصویب لغو اوباماکر و تصویب یک طرح بهتر، همانطور که ترامپ وعده داده است، موفقیت آمیز باشد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار