بسته‌های زیارتی ارزان قیمت عتبات به دانشجویان ارائه می‌شود

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به بسته‌های زیارتی ارزان قیمت برای دانشجویان پسر گفت: از این دوره بسته‌های زیارتی ارزان قیمت را عرضه خواهیم کرد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد زارع معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: ثبت نام دوره هفدهم عتبات دانشگاهیان از خرداد ماه و همزمان با ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد که زمان دقیق آن را از سایت لبیک و رسانه‌ها به اطلاع دانشگاهیان خواهیم رساند.

وی ادامه داد: در خصوص افزایش سهمیه هم مشکلی نداریم و به هر میزان تقاضا داشته باشیم درخواست سهمیه خواهیم کرد که با مساعدت بعثه مقام معظم رهبری؛ سازمان حج و زیارت و شرکت شمسا و نظر ویژه آنان به قشر دانشگاهی، مشکلی در این زمینه نداریم.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اعلام برنامه جدید ستاد در ایجاد بسته‌های زیارتی ارزان قیمت برای دانشجویان پسر بیان کرد: با برنامه ریزی‌های جدید ستاد از این دوره بسته‌های زیارتی ارزان قیمت را راه اندازی خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: در این طرح، اسکان زائرین در حسینیه‌ها در نجف و کربلا خواهد بود. این برنامه در ابتدا فقط برای کاروان دانشجویان پسر اجرا می‌شود و در صورت موفقیت، از دوره‌های بعد باقی گروه‌های اعزامی نیز در قالب این طرح قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار