زاهدان؛

پرداخت هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در سال 95

هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید سال 95 در سیستان وبلوچستان پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت : سال گذشته بر اساس فراخوان وزارت صنعت، معدن و تجارت برای نام نویسی واحدهای تولیدی دچار مشکل در سامانه بهین یاب، 451 واحد و طرح متقاضی سیستان و بلوچستان اقدام به نام نویسی در این سامانه کردند و در نوبت رسیدگی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قرار گرفتند.

نادرمیرشکار ادامه داد: مشکلات این واحدها با حضور نمایندگانشان در نشست های هفتگی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید سیستان و بلوچستان بررسی و در صورت نیاز برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شدند.

وی افزود: سال گذشته هزار میلیارد ریال تسهیلات برای رونق واحدهای دچار مشکل استان در کارگروه استانی تایید و پرداخت شده است.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته در مجموع 451 واحد و طرح متقاضی استان در سامانه بهین یاب نام نویسی کردند که برای 441 واحد و طرح پرونده تشکیل و 332 واحد به بانک های عامل معرفی شدند.

میرشکار ادامه داد: 116 واحد استان در مجموع در این مدت موفق به دریافت تسهیلات از بانک های عامل شدند.

وی گفت: 70 درصد تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی و 30 درصد به واحدهای کشاورزی دچار مشکل سیستان و بلوچستان پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: روند پرداخت تسهیلات به واحدهای دچار مشکل استان کماکان ادامه دارد.
 
کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بر اساس اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در استان ها تشکیل شد، این کارگروه زیر مجموعه قرارگاه اقتصاد مقاومتی به ریاست معاون اول رئیس جمهوری و در استان ها به ریاست استانداران است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار