تاسف خاله نرگس برای ازدست رفتن کودکی اش

آزاده آل ایوب در صفحه اینستاگرامش عکسی قدیمی از دوران کودکی اش منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛دوران کودکی اولین دوره زندگی کودک هر شخص و دوران احساس اوست. احساسی که با حرکت او همراه است زیرا او در این زمان چون کودک فاقد اعمال سمبل‌سازی است و هیچ چیز را از چیز دیگر تمیز نمی‌دهد.
 
آزاده آل ایوب معروف به " خاله نرگس "  پستی را در صفحه اینستاگرامش به دوران کودکی خود اختصاص داد و با تاسف از سپری شدن با سرت دوران کودکی ، ضمن توصیه به اینکه که زمان به سرعت سپری می شود به وبی های خود اضافه کنیم عنوان کرد:اگه نمی‌تونیم خیلی خوب باشیم حداقل یه کم خوبی کنیم و پیشانی اون که کنارمون نشسته ببوسیم و بگیم قدرتو می‌دونم، فردا فقط ازم به نیکی یاد کن.
 
آل ایوب نوشت:
" چشمم که به این عکس خورد، زمان شد هیولای سرعت. کودک باشی یا در همین مقطع و لحظه‌ای که به سر می‌بری مابین کلی خاطره و حس جا می‌مونی.دنیا چقدر بزرگه که کسی جای کسی رو تنگ نمی‌کنه و چه اندازه کوچک که بزرگ می‌شی و پازلی از زندگی بهت می‌گه صحت و سقم عملکردت رو.اگه نمی‌تونیم خیلی خوب باشیم حداقل یه کم خوبی کنیم و پیشانی اون که کنارمون نشسته ببوسیم و بگیم قدرتو می‌دونم، فردا فقط ازم به نیکی یاد کن.
 
پی نوشت:اگه گفتین من کدوم یک از این فسقلی‌ها هستم، خواهرم هست و فامیل پدری با تشکر از دختر عمه جان."
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار