اهواز؛

اضافه شدن ۱۵ باب مدارسه جدید در شادگان

معاون فرماندار شادگان گفت: بر اساس برنامه ریزی و هماهنگی انجام شده در سال جاری، ۷۵ کلاس درسی در قالب ۱۵ آموزشگاه به مجموعه مدارس شادگان افزوده می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ نعمت الله آلبوغبیش ،معاون فرماندار شادگان اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی و هماهنگی انجام شده در سال جاری، ۷۵ کلاس درسی در قالب ۱۵ آموزشگاه به مجموعه مدارس شادگان افزوده می شود.

معاون فرماندار شادگان بیان داشت: هم اکنون دو باب آموزشگاه به طور ۱۰۰درصد تکمیل شده و آماده بهره برداری هستند. 1۰ آموزشگاه با پیشرفت فیزیکی ۲۰ تا ۸۰ درصد فعال هستند و سه آموزشگاه در حال جانمایی و واگذاری زمین به منظور آغاز عملیات اجرایی هستند.

وی با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش و نقش اساسی آن در هدایت جامعه بر ضرورت برنامه ریزی و تمهیدات لازم برای تقدیر و تشکر ویژه از نخبگان قرآنی و جامعه فرهنگیان در هفته و روز معلم تاکید کرد.

آلبوغبیش در ادامه بر لزوم اطلاع رسانی عمومی و توجه بهینه به فرهنگیان و ایجاد امید، نشاط و شادابی در جامعه تاکید کرد و افزود: شهرستان شادگان به رغم کمبودها و مشکلات عدیده، در بسیاری از موارد از جمله نخبگان قرآنی، مذهبی، علمی و ورزشی، حجاب و عفاف، تعداد اماکن مذهبی و... جزو اولین ها بوده و در سطح استان و کشور حرف برای گفتن دارد.
 
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.