قم؛

راه‌اندازی سامانه گویا برای دریافت گزارش‌های مردمی در استان قم

رئیس بازرسی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان قم از راه‌اندازی سامانه گویا برای دریافت گزارش‌های مردمی خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛طلایی رئیس بازرسی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان قم از راه‌اندازی سامانه گویا خبر داد و افزود: برای دریافت انتقادات و پیشنهادات مردمی سامانه‌ای گویایی را طراحی کردیم که به‌صورت 24 ساعته مردم می‌توانند موارد و مشکلاتی که در بخش‌ها و شهرها وجود دارد را به هیئت بازرسی استان اطلاع دهند.
 
طلایی با اشاره به رصد کامل و دقیق فضای انتخاباتی استان، گفت:  در طول هفته‌های گذشته جلسات متعددی با اعضای هیئت های بازرسی بخش‌ها و شهرستان قم برگزارشده و قوانین به‌صورت کتبی به آن‌ها اعلام‌شده است. هیئت‌های بازرسی استان مباحثی که مربوط به تأیید صلاحیت‌ها و گزارش‌هایی که از سوی مردم به هیئت بازرسی ارسال می‌شود را مرتب رصد می‌کنند تا ان شالله انتخابات خالی از هرگونه اشکال باشد.
 
وی در ادامه از راه‌اندازی سامانه گویا خبر داد و گفت: برای دریافت انتقادات و پیشنهادات مردمی سامانه گویایی را طراحی کردیم که به‌صورت 24 ساعته مردم می‌توانند موارد و مشکلاتی که در بخش‌ها و شهرها وجود دارد را به هیئت بازرسی استان اطلاع دهند.
 
طلایی اشاره ای هم به تخلفات انقلابی کرد و گفت: هر تخلفی که قبل از آغاز رسمی تبلیغات باشد، هیئت بازرسی موارد را بررسی و پیگیری و گزارش‌های لازم را برای برخورد قانونی به مراجع مربوطه ارائه خواهد داد.
 
وی تأکید کرد: به‌ تمامی کاندیداها و طرفداران آن‌ها اعلام می‌کنیم که بازرسان هیئت به‌ صورت کامل کلیه موارد را رصد می‌کنند و با هرگونه تخلفی برخورد خواهند کرد.
 
شماره تلفن گویا 32858240 به‌صورت 24 ساعته کلیه تماس‌ها را ضبط و بررسی می‌کند.
 
 
انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار