در آستانه انتخابات مراقب توطئه و نفوذ دشمنان باشیم

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: در آستانه انتخابات نباید زمینه توطئه و نفوذ دشمنان را فراهم کرد.

در آستانه انتخابات مراقب توطئه و نفوذ دشمنان باشیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در جمع مدیران این استان با بیان اینکه در آستانه انتخابات اهداف، بنیاد و اصول نظام و آرمان های امام، شهدا و رهبری مد نظر باشد  گفت: نباید زمینه توطئه و نفوذ دشمنان را فراهم کرد و نباید با دامن زدن به انتظارات غلط ،کشور را دچار معضل کرد.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: امروز کشور در شرایط حساس بین المللی منطقه ای قرار دارد و دشمنان کشور قصد ضربه زدن به کشور را دارند و مسئولین گوش باید در مقابل این تهدیدات آینده نگری کنند.

وی اضافه کرد:مسئولان،دولتمردان و سیاست گذاران  باید مراقب باشند و کشتی با عظمت انقلاب را در مقابل وسوسه ها و حملات ناجوانمردانه دشمن با سلامت به ساحل برسانند.

امام جمعه اراک امان علی (ع) را الگوی عظمت، شجاعت و مردانگی و فتوت دانست و افزود: رشد ، پیشرفت و عظمت کشور اسلامی در گرو مبارزه با طاغوت است و اگر دنیای اسلام با خطرات و تهدیدات دشمنان مقابله نکند در آینده گرفتار مشکلات می شود.

وی  ادامه داد: آمریکا و همدستانش در طول قرن های گذشته با اسلحه و تصمیمات خود سرانه و زورگویی بدون منطق به دنیا حکومت می کنند و با ایجاد ناامنی در منطقه و دنیا بهره برداری می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: آمریکا سوریه را به استفاده از بمب های شیمیایی متهم می کند و با این بهانه ها از بیرون با وجاهت قانونی به سوریه حمله می کند.

انتهای پیام /ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.