اصفهان؛

آغاز مراسم معنوی اعتکاف در 15 مسجد شهرستان چادگان

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چادگان گفت: مراسم اعتکاف با حضور بیش از هزار و 300 نفر در 15 مسجد شهرستان چادگان آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عبدالله رضایی  اظهار داشت: مراسم معنوی اعتکاف از 22 تا 24 فروردین‌ماه 96 با حضور بیش از هزار و 300 نفر در 15 مسجد شهرستان چادگان به مدت سه روز برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال بیش از 980 خواهر و 370 برادر در مراسم اعتکاف شرکت کردند که این تعداد نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: مراسم اعتکاف در سال جدید از لحاظ محتوایی، موضوعی و سخنرانان با مراسم سال گذشته تفاوت دارد و سعی کردیم با به‌کارگیری برنامه‌های ویژه تأثیرگذاری بیشتری را بر روی مخاطبان داشته باشیم.

وی افزود: از این تعداد دو مسجد در شهر چادگان، دو مسجد در شهر زیارتی رزوه و 11 مسجد در روستاهای بخش مرکزی و چناررود قرار دارند.

رضایی اعتکاف را فرصت مناسبی برای خودسازی و صیقل دادن روح و جسم از هر گناه و معصیتی عنوان و تصریح کرد: افراد معتکف با سه روز خلوت کردن با خداوند و قطع ارتباط با خلق و دنیا به تهذیب نفس می‌پردازد و بعد از گذشت سه روز حالات معنوی جدیدی را در خود تصور می‌کنند.

وی اظهار داشت: مراسم روخوانی، تجوید قرآن، روان‌خوانی و همچنین سخنرانی روحانیان اعزامی به شهرستان چادگان در زمینه سبک زندگی ائمه اطهار(ع) و بیان سبک‌های زندگی اسلامی و مباحث اجتماعی از جمله برنامه‌هایی است که در این مراسم برگزار می‌شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.