اصفهان؛

کسب 2 مدال سهم بانوی شطرنج‌باز اصفهانی

طناز ازلی بانوی شطرنج‌باز اصفهانی رده سنی زیر 16 سال، در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی ازبکستان موفق به کسب 2 مدال نقره و برنز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دبیر هیأت شطرنج استان اصفهان   اظهار کرد: از دهم تا بیستم فروردین ماه جاری، مسابقات شطرنج قهرمانی آسیا در رده‌های سنی زیر 8 تا زیر 18 سال در تاشکند ازبکستان برگزار شد.

عباسعلی وحیددستجردی با بیان اینکه این رقابت‌ها در دو بخش دختران و پسران صورت گرفت، افزود: در بخش بانوان، طناز ازلی نماینده استان اصفهان در تیم ملی، در رده سنی زیر 16 سال توانست در بخش مسابقات سریع عنوان سوم و مدال برنز را کسب کند و در بخش مسابقات استاندارد مقام دوم و مدال نقره را به دست بیاورد.

دبیر هیأت شطرنج استان اصفهان عنوان کرد: از پنجشنبه همین هفته رقابت‌های لیگ دسته یک شطرنج بانوان به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

وی اذعان داشت: مسابقات شطرنج قهرمانی تیمی شهرستان‌های تابع استان در تعطیلات نوروز انجام گرفت که در بخش آقایان 15 تیم و در بخش بانوان 5 تیم شرکت داشتند؛ البته لازم به ذکر است که این رقابت‌ها هر ساله برگزار می‌شود.

وحیددستجردی در پایان خاطرنشان کرد: در اردیبهشت ماه سال جاری، سه مسابقه تحت عنوان مسابقات برق‌آسای قهرمانی استان، سریع قهرمانی استان و اوپن کشوری اردیبهشت اصفهان را خواهیم داشت.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.