ساری؛

بهره برداری طرح های 260 میلیون یورویی در مازندران امروز با حضور رییس جمهور

در سفر یکروزه رییس جمهور به مازندران ، از 33 طرح در بخشهای کشاورزی ، صنعتی ، خدماتی و بهداشتی بهره برداری و عملیات اجرایی 10 طرح آغاز می شود .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ربیع فلاح استاندار مازندران ، ارزش طرحهای آماده بهره برداری در استان را 3 هزار و 388 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: برای اجرای این طرحها 260 میلیون یورو سرمایه گذاری ارزی شده است .

وی با بیان اینکه هزار میلیارد و 495 میلیون تومان از کل سرمایه گذاری مربوط به بخش خصوصی و یک هزار میلیارد و 892 میلیون تومان متعلق به بخش دولتی است افزود: با این میزان سرمایه گذاری برای 8 هزار و 400 نفر در مازندران شغل ایجاد شد.

استاندار مازندران افزود: بهره برداری ازکارخانه کاغذ و 6 پست اسکله در بندر امیر آباد ، کارخانه ذغال شویی البرز مرکزی در سوادکوه ، آغاز عملیات اجرایی شهرک صنعتی مازندران در بهشهر ، بیمارستان خصوصی تنکابن ، نیروگاه 460 مگاواتی نوشهر، عملیات اجرایی پایانه صادراتی گل و گیاه و محصولات خاویاری و شیلاتی کشور در جویبار و بهره برداری کمربندی بابل ازجمله این طرحها است .

ربیع فلاح همچنین بازدید از غرب مازندران و دیدار با نخبگان استان را از دیگر برنامه های سفر یک روزه رئیس جمهور به مازندران اعلام کرد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار