نشر براق «پنجره باز» را به نمایشگاه کتاب می‌آورد

کتاب «پنجره باز» اثری است که نشر براق آن را در سی امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌کند.

صفا امیری، مدیر مسئول نشر براق در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به حضور این انتشاراتی در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سال جاری اشاره کرد و گفت: کتاب‌های سال قبلمان را در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می‌کنیم. در کنار آن یک مجموعه حدود 50 جلدی را نیز در این نمایشگاه عرضه خواهیم کرد؛ از جمله آنها سه اثر است که به عنوان کتاب سال کشورهای مختلف انتخاب شدند این کتاب‌ها پنجره باز، منتخب مجمع ناشران عرب در سال 2017، آیا تو جیرکی هستی منتخب سال 2015 و الاغ قاضی منتخب سال 2015 در شارجه امارات هستند.

وی افزود: نشر براق رمان‌هایی با عنوان «فقط 3 دقیقه» و «تپه خاطرات» را نیز در سی‌امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می‌کند. از کتاب های دیگر این انتشاراتی در این دوره نمایشگاه کتاب می‌توان به مجموعه 10 جلدی «درباره پیامبران» و مجموعه 8 جلدی «احساس های من» از فاطمی راد اشاره کرد. فاطمی راد از اساتید دانشگاه است.
 
مدیر مسئول نشر براق با اشاره به کتاب‌های این انتشاراتی در حوزه کودکان در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اظهار داشت: نشر براق برای کودکان کتاب «قصه های کهن ایرانی» را در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در دسترس قرار می‌دهد. این انتشاراتی در مجموع با بیش از 50 عنوان کتاب چاپ اولی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سال جاری حاضر می‌شود.

گفتنی است؛ سی امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سال جاری از 13 تا 23 اردیبهشت ماه در شهر آفتاب برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می توانند در این ایام از نمایشگاه بازدید کنند.
 
 
انتهای پیام/
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.