دورهمی بازیگران پاورچین در جشن تولد مهران مدیری/ ابراز پشیمانی جواد رضویان از ایفای نقش در برخی فیلم‌ها

مهران مدیری شب گذشته با حضور جواد رضویان در جشن تولد 50 سالگی اش غافلگیر شد.

دورهمی بازیگران پاورچین در جشن تولد مهران مدیری/ ابراز پشیمانی جواد رضویان از ایفای نقش در برخی فیلم‌ها
به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همزمان با فرا رسیدن خجسته میلاد امام علی (ع)، شب گذشته برنامه تلویزیونی «دورهمی» به کارگردانی و اجرای مهران مدیری میزبان بازیگر سریال «در حاشیه» شد و با موضوع هواداری به روی آنتن شبکه نسیم رفت.

مدیری در ابتدای برنامه با بیان تعریفی از موضوع برنامه به حضور علی اوجی بازیگر مجموعه‌های تلویزیونی در میان تماشاگران حاضر در استودیو «دورهمی» اشاره کرد.

کارگردان این برنامه در ادامه استندآپ کمدی خود از برگزاری مسابقات و نظم هواداران در ورزشکارها گفت و بازیگر نقش «قیمت» به صحبت های حمید گودرزی در برنامه چند شب گذشته «دورهمی» اشاره کرد.

با توجه به صحبت ها و کنایه های مدیری به دولت، بار دیگر مجری این برنامه با برگزاری موقعیتی نمایشی از دو نفر از تماشاگران خود خواست تا بخشی از تبلیغات انتخابی را به اجرا در بیاورند.

جواد رضویان به دعوت مدیری در حالی وارد صحنه شد که به همراه سیامک انصاری با آوردن کیک و روشن کردن فشفشه ها در اطراف صحنه، مدیری را در جشن تولد 50 سالگی اش غافلگیر کردند.

رضویان در ابتدا ضمن سلام و تبریک میلاد امیرالمومنین (ع) و روز پدر، از بیکاری چند ماهه خود و دلخوری هایش گفت و همچنین به آغاز فعالیتش در عرصه بازیگری اشاره کرد.

وی با بیان اینکه اصلا قصد بازیگری نداشتم، اظهار داشت: سال 73 با یکسری از دوستان مانند مهران غفوریان وارد دانشکده شدیم و در آن زمان مهران به کارگردانی آقای سماواتی برنامه ای داشت. یک روز به پیشنهاد غفوریان سر فیلمبرداری رفتیم و خیلی جدی جدی با بیژن بنفشه خواه، حسین رفیعی و مهران غفوریان همبازی شدم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «در حاشیه» با اشاره به اینکه ما در کار طنز خیلی جدی کار کرده ایم، در خصوص ایفای نقش های خود بیان کرد: از انجام هر کاری که مردم دوست نداشتند، پشیمان هستم و سعی می کنم. کارهای زیادی بوده که دوست نداشتم و بر اساس دغدغه مالی و ... نتواستم نه بگویم.

همچنین در ادامه این گفتگو سیامک انصاری در گفتگوی مدیری و رضویان شرکت کرد و از خاطرات بازی در سریال «پاورچین» گفت .

بازیگر مجموعه تلویزیونی «نقطه چین» با بیان اینکه یک بار در سال 1376 عاشق شدم از نحوه آشنایی خود با همسرش و همچنین چالش های رفتاری خود گفت.

رضویان در ادامه این گفتگو  با اشاره به اینکه اگر روزی این حس بهم دست بدهد که مردم من را نمی خواهند، حرفه بازیگری را کنار می گذارم، گفت: من کارهای زیادی بلدم و حرفه اصلی ام نقاشی و تصویرسازی کتاب کودکان را انجام می‌دهم.

رضویان در ادامه درباره کار در تلویزیون گفت: من و همه همکارانم با هم وارد تلویزیون شدیم و 24 سال است که در این سازمان کار می کنیم و مو سفید کرده ایم، شاید توقعات من زیاد یا عجیب و غریب باشد اما من احساس می کنم زمانی که وارد این حرفه شدیم برای ما از نظر وقت سرمایه گذاری و حمایت شده است. من بچه تلویزیون هستم، اگر زمانی پدرم به من بگوید دیگر در تلویزیون کار نکنم، چشم می گویم.

بازیگر مجموعه نمایشی «شوخی کردم» عنوان کرد: یکی از افتخاراتم این است که سیگار می کشیدم و از وقتی متوجه شدم٬ همسرم باردار است سیگار را کنار گذاشتم.

رضویان در پایان با اشاره به موضوع برنامه «دورهمی» و خاطره ای از عکس العمل طرفدارانش، یکی از نقاشی های خود را که سر فیلمبرداری «پاورچین» کشیده بود، به موزه «دورهمی» اهدا کرد و سپس در بخش نمایشی با قیمت (سروش جمشیدی) و سیامک انصاری سلفی گرفتند.

گزارش از محدثه نعمتی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار