سازمان هواشناسی اعلام کرد:

وضعیت آب و هوا 22 فروردین ماه/ افزایش ابر و بارش پراکنده در برخی از مناطق کشور+جدول

روز سه شنبه برای نوار شمالی کشور و در پاره ای از مناطق شمال غرب،ارتفاعات البرز مرکزی و دیگر مناطق افزایش ابر بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

وضعیت آب و هوا 22 فروردین ماه/ افزایش ابر و بارش پراکنده در برخی از مناطق کشور+جدولبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  براساس آخرین تحلیل ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی،روز سه شنبه برای نوار شمالی کشور و در پاره ای از مناطق شمال غرب،غرب،ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی ارتفاعات زاگرس مرکزی و شمال شرق کشور افزایش ابر بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.
 
همچنین باتوجه به جریانات مرطوب جنوبی در مناطقی از جنوب غرب و ارتفاعات زاگرس نیز افزایش ابر بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد هوای خنک نیز تا روز چهارشنبه در نوار شمالی کشور ماندگار خواهد بود.
 
روز چهارشنبه در برخی مناطق غرب، مرکز، ارتفاعات البرز مرکزی، شمال شرق و سواحل کشور نیز بارش پراکنده پیش بینی می شود.
 
نقشه های پیش یابی هواشناسی بیانگر افزایش سرعت وزش باد روز چهارشنبه در شمال عربستان است که سبب تشکیل توده گرد و خاک و انتقال آن به سمت جنوب کشور است، از این رو در این روز پدیده گرد و غبار همراه با کاهش کیفیت هوا در جنوب غرب کشور دور از انتظار نخواهد بود .
 
از بعد از ظهر روز پنجشنبه سامانه بارشی دیگری از غرب کشور وارد شده و در شمال غرب، غرب کشور و به تدریج مرکز و دامنه های البرز سبب ابرناکی، بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد می شود.   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار